Temeljem članka 6. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine“ broj 26/15 i 37/21) i članka 5. Pravilnika o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac („Službeni glasnik Općine Čeminac“ broj 7/23) Općinski načelnik Općine Čeminac dana 05. rujna 2024. godine, objavljuje

 

NATJEČAJ

za financiranje provedbe programa/projekta vjerskih zajednica

na području Općine Čeminac u 2024. godini

 

  1. Predmet natječaja

 

Članak 1.

 

Predmet ovog Natječaja je financiranje projekata i programa vjerskih zajednica iz proračuna Općine Čeminac.

Pravo na korištenje nepovratnih novčanih sredstava (u tekstu: podrške) Općine Čeminac može ostvariti vjerska zajednica u cilju provedbe aktivnosti od interesa za opće dobro, a koji se odnose na brigu o sakralnim objektima na području Općine Čeminac.

Podnositelj prijave može ostvariti pravo na korištenje podrške Općine Čeminac za maksimalno dva programa rada ili projekta s rokom provedbe do 31. prosinca 2024. godine.

Prihvatljivi troškovi definirani su Pravilnikom o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac („Službeni glasnik Općine Čeminac“ broj 7/23) (u tekstu: Pravilnik).

Općina Čeminac financirati će samo one vjerske zajednice koje ispune uvjete koji su definirani Pravilnikom i ovim Natječajem u kategorijama predviđenim Proračunom za 2024. godinu:

  • Kapitalne donacije vjerskim zajednicama (Program 1011 Religija, Aktivnost A101101 Donacije župnim uredima).

 

  1. Iznos sredstava

 

Članak 2.

 

U proračunu Općine Čeminac predviđena su sredstva za financiranje različitih projekata i institucionalne podrške udrugama u 2024. godini.

Ukupno predviđen iznos sredstava za financiranje programa/projekata koje provode vjerske zajednice je 13.000,00 eura.

Ukupno predviđen iznos sredstava za financiranje programa/projekata koje provode vjerske zajednice na području Općine po ovom natječaju je 13.000,00 eura.

Sredstva su raspoređena po kategorijama:

  1. Kapitalne donacije vjerskim zajednicama (Program 1011 Religija, Aktivnost A101101 Donacije župnim uredima) iznos od 13.000,00 eura.

 

 

 

 

 

 

  1. Korisnici financiranja

 

Članak 3.

 

Općina će dodjeljivati sredstva za financiranje programa i projekata vjerskim zajednicama uz uvjet da:

  • su upisani u Evidenciji vjerskih zajednica u Republici Hrvatskoj

  • imaju sjedište na području Općine Čeminac

  • program/projekt/inicijativa, koji prijave na javni natječaj Općine Čeminac bude ocijenjen kao značajan (kvalitetan, inovativan i koristan) za zadovoljavanje potreba Općine Čeminac,

  • su uredno ispunili obveze iz svih prethodno sklopljenih ugovora o financiranju iz Proračuna Općine i drugih izvora,

  • nemaju dugovanja prema državnom proračunu i proračunu Općine,

  • da se protiv korisnika, odnosno osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja programa/projekta ne vodi kazneni postupak i nije pravomoćno osuđen za prekršaje i djela definirana Uredbom,

  • imaju zadovoljavajuće organizacijske kapacitete i ljudske resurse za provedbu programa ili projekta, programa javnih potreba, javnih ovlasti, odnosno pružanje socijalnih usluga.

 

  1. Obavezna dokumentacija

 

Članak 4.

 

Podnositelj prijave na Natječaj dužan je dostaviti sljedeću dokumentaciju:

  1. obrasce za prijavu programa ili projekta:

    1. obrazac opisa programa ili projekta

    2. obrazac proračuna programa ili projekta

  2. obrazac izjave o nepostojanju dvostrukog financiranja,

  3. obrazac izjave o partnerstvu, kada je primjenjivo,

  4. obrazac životopisa voditelja programa ili projekta,

  5. popis priloga koji se prilažu prijavi.

 

Članak 5.

 

Uz ispunjene, potpisane i ovjerene obrasce navedene u natječajnoj dokumentaciji potrebno je uz prijavu na natječaj priložiti:

  1. potvrdu nadležne porezne uprave o nepostojanju duga prema državnom proračunu u izvorniku ili preslici, ne stariju od 30 dana od danas objave natječaja;

  2. uvjerenje o nekažnjavanju odgovorne osobe vjerske zajednice u izvorniku ili preslici, s tim da uvjerenje ne smije biti starije od šest mjeseci od šest mjeseci od dana objave natječaja.

 

 

 

 

  1. Dostavljanje dokumentacije

 

Članak 6.

 

Prijavni obrasci kao i sva natječajna dokumentacija može se podići u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Čeminac ili na Internet stranici Općine, te se isti s propisanom dokumentacijom u privitku, dostavlja u zatvorenoj omotnici osobno ili na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, uz naznaku: „NATJEČAJ za financiranje provedbe programa/projekta vjerskih zajednica na području Općine Čeminac“ – NE OTVARATI.

Prijava na papirnatom obliku sadržava obvezne obrasce vlastoručno potpisane od strane odgovorne osobe vjerske zajednice, te ovjerene službenim pečatom.

Ukoliko prijavitelj podnosi prijavu na natječaj elektroničkim putem, dužan je elektronički dostaviti i svu propisanu dokumentaciju.

Podnositelj prijave koji podnosi prijavu na natječaj elektroničkim putem, na zahtjev Općine Čeminac dužan je dostaviti na uvid svu potrebnu izvornu dokumentaciju i obvezne priloge u izvorniku.

Prijavitelj koji podnosi prijavu na natječaj elektroničkim putem, svoju prijavu može podnijeti na e – mail Općine Čeminac: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Rok podnošenja prijave na natječaj bez obzira na način prijave je 15 dana od dana objave javnog natječaja, odnosno do 23. rujna 2024. godine.

Neće se razmatrati prijave:

  • koje su dostavljene: nakon isteka roka ili od osoba koje ovim Natječajem nisu određene kao Korisnici,

  • koje nisu predmet ovog Natječaja,

  • koje ne sadrže svu Natječajem propisanu dokumentaciju.

 

  1. Odabir prijava

 

Članak 7.

 

Za provođenje postupka javnih natječaja imenuje se Povjerenstvo za provjeru ispunjavanja propisanih uvjeta natječaja i ocjenjivanje prijava (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo) u sastavu:

  • Ivana Viljevac, predsjednica,

  • Nataša Džankić, član,

  • Ljiljana Bajčinovci, član.

 

Po obradi svih pristiglih ponuda Povjerenstvo donosi odluku koje se prijave upućuju u daljnju proceduru, odnosno stručno ocjenjivanje, a koje se odbijaju iz razloga neispunjavanja propisanih uvjeta natječaja.

Zadaće Povjerenstva u postupku ocjenjivanja prijavljenih programa i projekta su:

  • razmatranje i ocjenjivanje prijava koje su ispunile propisane uvjete natječaja sukladno kriterijima iz natječaja;

  • izrada prijedloga odluke o odobravanju/neodobravanju financijskih sredstva za programe i projekte.

Neslužbena lista podnositelja prijava kojima su odobrena sredstva objavljuje se na Internet stranicama Općine Čeminac. Podnositeljima prijava kojima nisu odobrena sredstva Odluka se sukladno članku 20. Pravilnika šalje na adresu podnositelja.

Podnositelji prijave imaju pravo u roku 8 dana od dana zaprimanja Odluke podnijeti prigovor u pisanom obliku na adresu Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, uz naznaku: „NATJEČAJ za financiranje provedbe programa/projekta vjerskih zajednica na području Općine Čeminac – Prigovor na Odluku“.

Općinski načelnik odlučuje povodom prigovora podnositelja prijave.

 

  1. Ugovor o financiranju

 

Članak 8.

 

Sa vjerskim zajednicama kojima su odobrena financijska sredstva Općina Čeminac će potpisati ugovor, kojim će se definirati prava i obveze korisnika sredstava, iznos sredstava i namjena, sredstva te rokovi provedbe i obveze izvještavanja o provedbi projekta ili programa i utrošku sredstava.

U slučaju da je odobreno samo djelomično financiranje programa i projekta, Povjerenstvo ima obvezu prethodno pregovarati o stavkama proračuna i programa ili projekta i aktivnostima u opisnom dijelu programa ili projekta koje treba izmijeniti, koji postupak je potrebno okončati prije potpisivanja ugovora. Tako izmijenjeni obrasci prijave postaju sastavni dio ugovora.

 

  1. Ostale informacije

 

Članak 9.

 

Dostavljanjem dokumentacije na ovaj Natječaj, korisnik sredstava daje odobrenje Općini Čeminac da osnovne podatke o korisniku i projektu objavi na službenim Internet stranicama Općine Čeminac te u drugim izvještajima.

Općina Čeminac će u suradnji s korisnikom financiranja, pratiti provedbu financiranih programa ili projekata udruga, s ciljem poštovanja načela transparentnosti trošenja proračunskog novca i mjerenja vrijednosti povrata za uložena sredstva, sukladno Zakonu o udrugama, Zakonu o fiskalnoj odgovornosti, Zakonu o financijskom poslovanju i računovodstvu neprofitnih organizacija, Uredbi, ovom pravilniku i drugim pozitivnim propisima.

Sve ostale informacije dostupne su u Pravilniku o financiranju udruga iz proračuna Općine Čeminac, Uputama za prijavitelje te su oni sastavni dijelovi ovog Javnog natječaja.

Sastavni dio ovog natječaja su i obrasci za prijavu projekta ili programa i izvještavanje.

 

Sva pitanja vezano uz natječaj mogu se postaviti na:

 

Općina Čeminac

Matije Gupca 1, 31325 Čeminac

Tel: 031/304-319

email: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

 

KLASA: 402-05/24-01/0001

URBROJ: 2158-11-02-24-2

Čeminac, 05. rujna 2024. godine

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

Prilozi:

  • Obrazac 1 - Obrazac opisa programa ili projekta

  • Obrazac 2 - Obrazac proračuna

  • Obrazac 3 - Izjava o nepostojanju dvostrukog financiranja

  • Obrazac 4 - Izjava o partnerstvu

  • Obrazac 5 -Životopis

  • Obrazac 6 -Popis priloga

  • Obrazac 7 - Obrazac za procjenu kvalitete prijave

  • Obrazac 8 - Opisni izvještaj projekta/programa rada

  • Obrazac 9 - Obrazac financijskog izvješća

  • Obrazac 10 - Obrazac ugovora o dodjeli financijskih sredstava

  • Obrazac PROR-POT

  • Upute za prijavitelje.

 

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 5. Odluke o mjerilima za naplatu usluga Dječjeg vrtića „Ivančica” Čeminac od roditelja – korisnika usluga („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 02. rujna 2024. godine, objavljuje

 

2. JAVNI POZIV

za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u

Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac

 

1. Općina Čeminac u cijelosti financira iznos pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću za period od 01. rujna 2024. godine do 31. prosinca 2024. godine .

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac ostvaruje se pod uvjetom da oba roditelja – korisnika usluge i dijete ili jedan samohrani roditelj – korisnik usluge i dijete imaju prebivalište na području Općine Čeminac tri mjeseca prije trenutka podnošenja zahtjeva za upis u Dječji vrtić te za čitavo vrijeme trajanja pedagoške godine, te da roditelji nemaju duga prema Općini Čeminac.

 

3. Međusobna prava i obveze između Dječjeg vrtića i roditelja – korisnika usluga urediti će se posebnim ugovorom.

 

4. Uz zamolbu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac prileže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica roditelja

  3. potvrde o prebivalištu roditelja i djeteta

  4. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ukoliko prestane biti korisnik usluga dječjeg vrtića

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA: 601-01/24-01/0017

URBROJ: 2158-11-02-24-2

Čeminac, 02. rujna 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

 

 

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 10. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 02. rujna 2024. godine, objavljuje

 

2. JAVNI POZIV

za dodjelu studentskih stipendija na području Općine Čeminac

za akademsku 2024/2025 godinu

 

1. Pravo na studentsku stipendiju mogu ostvariti studenti pod slijedećim uvjetima:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da su upisani na visoko učilište ili u veleučilište u Republici Hrvatskoj

  • da su upisani na visoko učilište ili veleučilište u stranoj državi

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac

  • da su redoviti studenti

 

Zahtjevi koji ne ispunjavaju propisane uvjete neće se uzeti u razmatranje.

 

2. Visina mjesečne stipendije iznosi 100,00 eura/753,45 kuna neto, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

3. Potrebna dokumentacija koja se prilaže uz zahtjev:

 

  • zahtjev

  • preslika osobnih iskaznica studenta i roditelja

  • potvrda o redovnom upisu na višu ili visoku školu u tuzemstvu ili inozemstvu s naznakom smjera ili studijske grupe

  • rodni list

  • potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

  • roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

4. Zaprimanje zahtjeva: zahtjevi za dodjelu stipendije zaprimaju se u Općini Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

5. Rok za prijavu na javni poziv je 30. rujna 2024. godine.

 

6. Odluka o dodjeli stipendija: Odluku o dodjeli studentske stipendije donosi općinski načelnik, te će sa studentima sklopiti ugovor o stipendiranju u kojem će se regulirati sva međusobna prava i obveze.

 

7. Gubitak prava na stipendiju i raskid ugovora: Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

 

7.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

7.2. ako prekine studij, odnosno ne položi sve propisane ispite u redovnom roku

predviđenom propisima nadležnog sveučilišta

7.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u svim slučajevima iz točke 7.1. do 7.3. ovog javnog poziva.

 

Općina Čeminac pridržava pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučaju iz točke 7.1. ovog javnog poziva.

 

8. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

9. Dodatne obavijesti zainteresirani studenti mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

 

KLASA: 604-02/24-02/0005

URBROJ: 2158-11-02-24-2

Čeminac, 02. rujna 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

 

 

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 9. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 02. rujna 2024. godine, objavljuje

 

2.JAVNI POZIV

za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac

za školsku 2024/2025 godinu

 

1. Za školsku 2024/2025 godinu po ovom pozivu dodijelit će se stipendije redovitim učenicima s područja Općine Čeminac.

Visina mjesečne stipendije iznosi 50,00 eura/376,73 kuna mjesečno, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da pohađaju srednju školu u Republici Hrvatskoj

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac najmanje 1 godinu

  • da su ostvarili prosjek u prijašnjim razredima srednje škole ne manji od 3,5

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika stipendije uredit će se ugovorom o stipendiranju.

 

4. Uz zamolbu za dodjelu učeničke stipendije prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica studenta i roditelja

  3. potvrda o redovnom upisu u srednju školu

  4. preslike svjedodžbi prethodno završenih razreda srednjoškolskog obrazovanja

  5. rodni list

  6. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

  7. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ako prekine školovanje, odnosno ne završi školsku godinu zbog isključenja

8.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u slučajevima iz točke 8.1., 8.2. i 8.3. ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučajevima iz točke 8.1. i 8.2. ovog natječaja.

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani učenici mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA: 604-02/24-01/0008

URBROJ: 2158-11-02-24-2

Čeminac, 02. rujna 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

 

 

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 8. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 02. rujna 2024. godine, objavljuje

 

2. JAVNI POZIV

za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola

s područja Općine Čeminac

za školsku 2024/2025 godinu

 

1. Za školsku 2024/2025 godinu po ovom pozivu sufinancirati će se trošak nabave opreme za redovite učenike osnovnih škola s područja Općine Čeminac.

Visina sufinanciranja iznosi 80,00 eura/602,76 kuna jednokratno.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da pohađaju osnovnu školu

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da imaju prebivalište na području Općine

  • da nema dugovanja prema Općini Čeminac na čijoj adresi ima prijavljeno prebivalište

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovah škola uredit će se odlukom/ugovorom.

 

4. Uz zamolbu za dodjelu sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica roditelja

  3. svjedodžba o završenom razredu u školskoj 2023/2024. godini

  4. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa roditelja

  5. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Nezadovoljni kandidat/roditelj može u roku od 8 dana od dana podnijeti prigovor općinskom načelniku ukoliko nije ostvario sufinanciranje, a načelnik je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

7. Korisnik sufinanciranja troškova nabave opreme učenika osnovnih škola gubi pravo na sufinanciranje u sljedećim slučajevima:

7.1. ako se utvrdi da je pravo ostvario na temelju neistinitih podataka

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida odluke/ugovora o sufinanciranju troškova nabave opreme učenika osnovnih škola u slučajevima iz točke 7.1., ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat isplaćenih sredstava u slučaju iz točke 7.1. ovog natječaja.

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani roditelji učenika mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA: 604-02/24-01/0005

URBROJ: 2158-11-02-24-2

Čeminac, 02. rujna 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

 

 

 

REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

Povjerenstvo za procjenu šteta

od prirodnih nepogoda

 

KLASA: 920-11/24-01/0002

URBROJ: 2158-11-03-24-5

Čeminac, 28. kolovoza 2024. godine

 

 

P O Z I V

ZA PRIJAVU ŠTETE OD PRIRODNE NEPOGODE – SUŠE

 

 

Zamjenik župana koji obnaša dužnost župana Osječko – baranjske županije, Mato Lukić, sa danom 27. kolovoza 2024. godine proglasio je stanje prirodne nepogode – suša na dijelu područja Osječko – baranjske županije, odnosno na području gradova Beli Manastir, Belišće, Donji Miholjac te općina Antunovac, Bilje, Bizovac, Čeminac, Čepin, Donja Motičina, Draž, Drenje, Erdut, Feričanci, Gorjani, Jagodnjak, Kneževi Vinogradi, Levanjska Varoš, Magadenovac, Marijanci, Petlovac, Podravska Moslavina, Popovac, Punitovci, Satnica Đakovačka, Semeljci, Strizivojna, Viškovci, Vladislavci i Vuka za štete nastale tijekom mjeseca srpnja i kolovoza na sljedećoj imovini: višegodišnjim nasadima, šumi, ribi i poljoprivrednoj proizvodnji – prirod.

 

Mole se svi mještani Općine Čeminac kojima je nastala šteta na sljedećoj imovini: višegodišnjim nasadima, šumi, ribi i poljoprivrednoj proizvodnji – prirod uzrokovana prirodnom nepogodom – suša tijekom mjeseca srpnja i kolovoza, da podnesu prijavu štete od prirodne nepogode na propisanom Obrascu PN, najkasnije do 3. rujna 2024. godine do 15:00 sati.

 

U prilogu Vam dostavljamo Obrazac PN, izjavu da imovina za koju se šteta prijavljuje nije osigurana po osnovi proglašene prirodne nepogode, privolu o zaštiti osobnih podataka te obrazac podataka za isplatu.

 

U prijavi štete od prirodne nepogode potrebno je navesti slijedeće podatke:

podatke o vlasniku;

podatke o imovini zahvaćenoj sušom:

  • štete na višegodišnjim nasadima: navesti vrstu nasada na kojem je nastalo oštećenje, navesti sve ARKOD – e i katastarske čestice na kojima je nastalo oštećenje, navesti ukupan broj stabala te oštećeni broj stabala na svakom ARKOD – u, navesti postotak oštećenja;

  • štete na šumama: vrstu nasada ili sadnica, površinu nasada, koliko m3 drvne mase je oštećeno, postotak oštećenja, ukoliko je drvna masa uništena podatak/količinu o m3 uništene drvne mase i iskorištene drvne mase, ukoliko je šteta nastala na novopodignutim sastojinama navesti površinu i postotak oštećenja novopodignute sastojine;

  • štete na ribama: navesti vrstu kulture, broj uništenih komada te prosječnu jediničnu težinu;

  • štete na poljoprivrednoj proizvodnji – prirodu: navesti vrstu kulture na kojoj je nastalo oštećenje, navesti sve ARKOD – e i katastarske čestice na kojima je nastalo oštećenje, navesti postotak oštećenja za svaku kulturu, ukoliko se radi o povrtlarskoj proizvodnji navesti broj (pre) sadnica koje su oštećene.

 

 

Uz prijavu/obrazac PN potrebno je priložiti:

  • Preslika lista A i B iz upisnika Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju (Zahtjev za poticaj);

  • Obrazac izjave o osiguranju;

  • Obrazac privole;

  • Obrazac podataka za isplatu;

  • Presliku osobne iskaznice;

  • Fotografije stanja

 

Ako se radi o šteti u poljoprivredi, u Obrascu PN u opisu imovine nužno je navesti za svaku poljoprivrednu kulturu površinu u ha te ARKOD – e, ukupan broj stabala ili trsova, postotak oštećenja pojedine kulture te MIBPG, ime i naziv OPG-a.

 

Povjerenstvo zadržava pravo od prijavitelja zatražiti dodatnu dokumentaciju.

 

Potpuno i čitko ispunjene te ovjerene prijave na propisanom obrascu PN s prilozima mogu se dostaviti putem:

 

Prijave se primaju do 03. rujna 2024. godine.

 

 

Potrebne obrasce za prijavu štete možete dobiti u Općini Čeminac ili na internet stranici www.ceminac.hr .

 

 

Povjerenstvo za procjenu šteta od

prirodnih nepogoda Općine Čeminac

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 5. Odluke o mjerilima za naplatu usluga Dječjeg vrtića „Ivančica” Čeminac od roditelja – korisnika usluga („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. kolovoza 2024. godine, objavljuje

 

JAVNI POZIV

za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u

Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac

 

1. Općina Čeminac u cijelosti financira iznos pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću za period od 01. rujna 2024. godine do 31. prosinca 2024. godine .

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac ostvaruje se pod uvjetom da oba roditelja – korisnika usluge i dijete ili jedan samohrani roditelj – korisnik usluge i dijete imaju prebivalište na području Općine Čeminac tri mjeseca prije trenutka podnošenja zahtjeva za upis u Dječji vrtić te za čitavo vrijeme trajanja pedagoške godine, te da roditelji nemaju duga prema Općini Čeminac.

 

3. Međusobna prava i obveze između Dječjeg vrtića i roditelja – korisnika usluga urediti će se posebnim ugovorom.

 

4. Uz zamolbu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac prileže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica roditelja

  3. potvrde o prebivalištu roditelja i djeteta

  4. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ukoliko prestane biti korisnik usluga dječjeg vrtića

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA: 601-01/24-01/0017

URBROJ: 2158-11-02-24-1

Čeminac, 19. kolovoza 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 10. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. kolovoza 2024. godine, objavljuje

 

JAVNI POZIV

za dodjelu studentskih stipendija na području Općine Čeminac

za akademsku 2024/2025 godinu

 

1. Pravo na studentsku stipendiju mogu ostvariti studenti pod slijedećim uvjetima:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da su upisani na visoko učilište ili u veleučilište u Republici Hrvatskoj

  • da su upisani na visoko učilište ili veleučilište u stranoj državi

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac

  • da su redoviti studenti

 

Zahtjevi koji ne ispunjavaju propisane uvjete neće se uzeti u razmatranje.

 

2. Visina mjesečne stipendije iznosi 100,00 eura/753,45 kuna neto, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

3. Potrebna dokumentacija koja se prilaže uz zahtjev:

 

  • zahtjev

  • preslika osobnih iskaznica studenta i roditelja

  • potvrda o redovnom upisu na višu ili visoku školu u tuzemstvu ili inozemstvu s naznakom smjera ili studijske grupe

  • rodni list

  • potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

  • roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

4. Zaprimanje zahtjeva: zahtjevi za dodjelu stipendije zaprimaju se u Općini Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

5. Rok za prijavu na javni poziv: 15 dana od dana objave javnog poziva.

 

6. Odluka o dodjeli stipendija: Odluku o dodjeli studentske stipendije donosi općinski načelnik, te će sa studentima sklopiti ugovor o stipendiranju u kojem će se regulirati sva međusobna prava i obveze.

 

7. Gubitak prava na stipendiju i raskid ugovora: Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

 

7.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

7.2. ako prekine studij, odnosno ne položi sve propisane ispite u redovnom roku

predviđenom propisima nadležnog sveučilišta

7.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u svim slučajevima iz točke 7.1. do 7.3. ovog javnog poziva.

 

Općina Čeminac pridržava pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučaju iz točke 7.1. ovog javnog poziva.

 

8. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

9. Dodatne obavijesti zainteresirani studenti mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

 

KLASA: 604-02/24-02/0005

URBROJ: 2158-11-02-24-1

Čeminac, 19. kolovoza 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

 

 

  OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 


           

 


  (031) 304 - 327

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
PISMENA :

 pisarnica@ceminac.hr

 

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>


PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik