Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj:
9/23) i članka 5. Odluke o mjerilima za naplatu usluga Dječjeg vrtića „Ivančica” Čeminac od
roditelja – korisnika usluga („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 12/24) općinski
načelnik Općine Čeminac dana 20. kolovoza 2025. godine, objavljuje

JAVNI POZIV

za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u

Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac

1. Općina Čeminac u cijelosti financira iznos pune mjesečne ekonomske cijene boravka
djeteta u Dječjem vrtiću za period od 01. rujna 2025. godine do 31. prosinca 2025. godine .
2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene
boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac ostvaruje se pod uvjetom da oba
roditelja – korisnika usluge i dijete ili jedan samohrani roditelj – korisnik usluge i dijete imaju
prebivalište na području Općine Čeminac tri mjeseca prije trenutka podnošenja zahtjeva za
upis u Dječji vrtić te za čitavo vrijeme trajanja pedagoške godine, te da roditelji nemaju duga
prema Općini Čeminac.
3. Međusobna prava i obveze između Dječjeg vrtića i roditelja – korisnika usluga urediti će se
posebnim ugovorom.
4. Uz zahtjev za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem
vrtiću „Ivančica” Čeminac prilaže se sljedeće:
a) zahtjev
b) preslika osobnih iskaznica roditelja
c) potvrde o prebivalištu roditelja i djeteta
d) roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o
razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi
5. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine
Čeminaca – www.ceminac.hr. Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina
Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.
6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva.
Prijedlog liste kandidata Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za
podnošenje prijava.
7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor
općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka
roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.
8. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:
8.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka
8.2. ukoliko prestane biti korisnik usluga dječjeg vrtića

9. Nepotpuni i nepravodobni zahtjev neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjev kandidata koji
ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.
10. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od
8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .
KLASA:601-01/25-01/17
URBROJ: 2158-11-02-25-1
Čeminac, 20. kolovoza 2025. godine

OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj:
9/23) i članka 6. i 9. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i
studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23)
općinski načelnik Općine Čeminac dana 20. kolovoza 2025. godine, objavljuje

JAVNI POZIV

za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac

za školsku 2025/2026 godinu

1. Za školsku 2025/2026 godinu po ovom pozivu dodijelit će se stipendije redovitim
učenicima s područja Općine Čeminac.
Visina mjesečne stipendije iznosi 50,00 eura mjesečno, iznimno Općina Čeminac će u iznosu
od 75,00 eura mjesečno stipendirati srednjoškolce koji su upisali srednju školu za deficitarna
zanimanja, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.
2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine
Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:
- da su državljani Republike Hrvatske
- da pohađaju srednju školu u Republici Hrvatskoj
- da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu
- da nisu korisnici neke druge stipendije
- da imaju prebivalište na području Općine Čeminac najmanje 1 godinu
- da su ostvarili prosjek u prijašnjim razredima srednje škole ne manji od 3,5
3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika stipendije uredit će se
ugovorom o stipendiranju.
4. Uz zahtjev za dodjelu učeničke stipendije prilaže se sljedeće:
a) zahtjev
b) preslika osobnih iskaznica srednjoškolca i roditelja
c) potvrda o redovnom upisu u srednju školu
d) preslike svjedodžbi prethodno završenih razreda srednjoškolskog obrazovanja
e) rodni list
f) potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN
računa
g) roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o
razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi
5. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine
Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina
Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.
6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva.
Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30
dana od isteka roka za podnošenje prijava.

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor
općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka
roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.
8. Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:
8.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka
8.2. ako prekine školovanje, odnosno ne završi školsku godinu zbog isključenja
8.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.
Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u slučajevima
iz točke 8.1., 8.2. i 8.3. ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija
u slučajevima iz točke 8.1. i 8.2. ovog natječaja.
9. Nepotpuni i nepravodobni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjevi kandidata
koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.
10. Dodatne obavijesti zainteresirani učenici mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu
radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .
KLASA:604-02/25-01/02
URBROJ: 2158-11-02-25-1
Čeminac, 20. kolovoza 2025. godine

OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar

 

REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA:372-03/25-01/09

URBROJ:2158-11-02-25-1

U Čemincu,  25. srpnja 2025. godine

 

Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23)  općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

Za zakup poslovnog prostora u naselju Kozarac

 

  1. OPĆE ODREDBE
  2. Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 406 u k.o. Kozarac , Međimurska ulica 47, površine 40,00m2 za obavljanje trgovačke ili uslužne djelatnosti.
  3. Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.

 

  1. UVJETI NATJEČAJA
  2. U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.
  3. Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 60,00  eura, a što iznosi godišnje 720,00   
  4. Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.
  5. Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.

Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU KOZARAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.

Rok za dostavu ponuda je 08. kolovoza 2025. godine  u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.

Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.

  1. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.

Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:

  • Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudski registar ne stariji od 6 mjeseci
  • Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu

                             -dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)

                             -izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije

                               od 6 mjeseci

                             -izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje

                             Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.

                             Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog

                             rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)

  • Za prave i fizičke osobe:
  • Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.
  • Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga
  • Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa

 

DOSTAVA PONUDA:

Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.

  1. Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora
  2. Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319
  3. Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup
  4. Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.
  5. Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.

 

 

 

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r. 

JEDINSTVENI UPRAVNI ODJEL

Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga općine kao i poslova državne uprave prenijetih na Općinu ustrojava se Jedinstveni upravni odjel koji obavlja sve poslove iz samoupravnog djelokruga Općine.

Ustrojstvo Jedinstvenog upravnog odjela uređuje se općim aktima koje donosi Općinsko vijeće i općinski načelnik, svatko u svom djelokrugu, u skladu s posebnim zakonima

Radom Jedinstvenog upravnog odjela upravlja pročelnik.

 

 

 

Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela 

 

Odsjek za opće i administrativne poslove

 

 

 

  OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 


           

 


  (031) 304 - 327

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
PISMENA :

 pisarnica@ceminac.hr

 

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>

OPĆI AKTI


Prijedlozi odluka

Statut Općine Čeminac

Poslovnik općinskog vijeća

Opći akti i odluke

Osoba za nepravilnosti

Strategija razvoja općine Čeminac

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SOCIJALNA SKRB


Odluka o socijalnoj skrbi na području Općine Čeminac 


OBRASCI


NATJEČAJI


KOMUNALNO REDARSTVO


Prijava komunalnom redaru (prijava nepropisno odloženog otpada i sl.)

Zbrinjavanje animalnog otpada

Odluka o komunalnom redu

Evidencija komunalne infrastrukture


PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik