REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

Povjerenstvo za procjenu šteta

od prirodnih nepogoda

 

KLASA: 920-11/24-01/0002

URBROJ: 2158-11-03-24-5

Čeminac, 28. kolovoza 2024. godine

 

 

P O Z I V

ZA PRIJAVU ŠTETE OD PRIRODNE NEPOGODE – SUŠE

 

 

Zamjenik župana koji obnaša dužnost župana Osječko – baranjske županije, Mato Lukić, sa danom 27. kolovoza 2024. godine proglasio je stanje prirodne nepogode – suša na dijelu područja Osječko – baranjske županije, odnosno na području gradova Beli Manastir, Belišće, Donji Miholjac te općina Antunovac, Bilje, Bizovac, Čeminac, Čepin, Donja Motičina, Draž, Drenje, Erdut, Feričanci, Gorjani, Jagodnjak, Kneževi Vinogradi, Levanjska Varoš, Magadenovac, Marijanci, Petlovac, Podravska Moslavina, Popovac, Punitovci, Satnica Đakovačka, Semeljci, Strizivojna, Viškovci, Vladislavci i Vuka za štete nastale tijekom mjeseca srpnja i kolovoza na sljedećoj imovini: višegodišnjim nasadima, šumi, ribi i poljoprivrednoj proizvodnji – prirod.

 

Mole se svi mještani Općine Čeminac kojima je nastala šteta na sljedećoj imovini: višegodišnjim nasadima, šumi, ribi i poljoprivrednoj proizvodnji – prirod uzrokovana prirodnom nepogodom – suša tijekom mjeseca srpnja i kolovoza, da podnesu prijavu štete od prirodne nepogode na propisanom Obrascu PN, najkasnije do 3. rujna 2024. godine do 15:00 sati.

 

U prilogu Vam dostavljamo Obrazac PN, izjavu da imovina za koju se šteta prijavljuje nije osigurana po osnovi proglašene prirodne nepogode, privolu o zaštiti osobnih podataka te obrazac podataka za isplatu.

 

U prijavi štete od prirodne nepogode potrebno je navesti slijedeće podatke:

podatke o vlasniku;

podatke o imovini zahvaćenoj sušom:

  • štete na višegodišnjim nasadima: navesti vrstu nasada na kojem je nastalo oštećenje, navesti sve ARKOD – e i katastarske čestice na kojima je nastalo oštećenje, navesti ukupan broj stabala te oštećeni broj stabala na svakom ARKOD – u, navesti postotak oštećenja;

  • štete na šumama: vrstu nasada ili sadnica, površinu nasada, koliko m3 drvne mase je oštećeno, postotak oštećenja, ukoliko je drvna masa uništena podatak/količinu o m3 uništene drvne mase i iskorištene drvne mase, ukoliko je šteta nastala na novopodignutim sastojinama navesti površinu i postotak oštećenja novopodignute sastojine;

  • štete na ribama: navesti vrstu kulture, broj uništenih komada te prosječnu jediničnu težinu;

  • štete na poljoprivrednoj proizvodnji – prirodu: navesti vrstu kulture na kojoj je nastalo oštećenje, navesti sve ARKOD – e i katastarske čestice na kojima je nastalo oštećenje, navesti postotak oštećenja za svaku kulturu, ukoliko se radi o povrtlarskoj proizvodnji navesti broj (pre) sadnica koje su oštećene.

 

 

Uz prijavu/obrazac PN potrebno je priložiti:

  • Preslika lista A i B iz upisnika Agencije za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju (Zahtjev za poticaj);

  • Obrazac izjave o osiguranju;

  • Obrazac privole;

  • Obrazac podataka za isplatu;

  • Presliku osobne iskaznice;

  • Fotografije stanja

 

Ako se radi o šteti u poljoprivredi, u Obrascu PN u opisu imovine nužno je navesti za svaku poljoprivrednu kulturu površinu u ha te ARKOD – e, ukupan broj stabala ili trsova, postotak oštećenja pojedine kulture te MIBPG, ime i naziv OPG-a.

 

Povjerenstvo zadržava pravo od prijavitelja zatražiti dodatnu dokumentaciju.

 

Potpuno i čitko ispunjene te ovjerene prijave na propisanom obrascu PN s prilozima mogu se dostaviti putem:

 

Prijave se primaju do 03. rujna 2024. godine.

 

 

Potrebne obrasce za prijavu štete možete dobiti u Općini Čeminac ili na internet stranici www.ceminac.hr .

 

 

Povjerenstvo za procjenu šteta od

prirodnih nepogoda Općine Čeminac

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 5. Odluke o mjerilima za naplatu usluga Dječjeg vrtića „Ivančica” Čeminac od roditelja – korisnika usluga („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. kolovoza 2024. godine, objavljuje

 

JAVNI POZIV

za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u

Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac

 

1. Općina Čeminac u cijelosti financira iznos pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću za period od 01. rujna 2024. godine do 31. prosinca 2024. godine .

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac ostvaruje se pod uvjetom da oba roditelja – korisnika usluge i dijete ili jedan samohrani roditelj – korisnik usluge i dijete imaju prebivalište na području Općine Čeminac tri mjeseca prije trenutka podnošenja zahtjeva za upis u Dječji vrtić te za čitavo vrijeme trajanja pedagoške godine, te da roditelji nemaju duga prema Općini Čeminac.

 

3. Međusobna prava i obveze između Dječjeg vrtića i roditelja – korisnika usluga urediti će se posebnim ugovorom.

 

4. Uz zamolbu za financiranje pune mjesečne ekonomske cijene boravka djeteta u Dječjem vrtiću „Ivančica” Čeminac prileže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica roditelja

  3. potvrde o prebivalištu roditelja i djeteta

  4. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ukoliko prestane biti korisnik usluga dječjeg vrtića

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA: 601-01/24-01/0017

URBROJ: 2158-11-02-24-1

Čeminac, 19. kolovoza 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 10. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. kolovoza 2024. godine, objavljuje

 

JAVNI POZIV

za dodjelu studentskih stipendija na području Općine Čeminac

za akademsku 2024/2025 godinu

 

1. Pravo na studentsku stipendiju mogu ostvariti studenti pod slijedećim uvjetima:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da su upisani na visoko učilište ili u veleučilište u Republici Hrvatskoj

  • da su upisani na visoko učilište ili veleučilište u stranoj državi

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac

  • da su redoviti studenti

 

Zahtjevi koji ne ispunjavaju propisane uvjete neće se uzeti u razmatranje.

 

2. Visina mjesečne stipendije iznosi 100,00 eura/753,45 kuna neto, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

3. Potrebna dokumentacija koja se prilaže uz zahtjev:

 

  • zahtjev

  • preslika osobnih iskaznica studenta i roditelja

  • potvrda o redovnom upisu na višu ili visoku školu u tuzemstvu ili inozemstvu s naznakom smjera ili studijske grupe

  • rodni list

  • potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

  • roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

4. Zaprimanje zahtjeva: zahtjevi za dodjelu stipendije zaprimaju se u Općini Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

5. Rok za prijavu na javni poziv: 15 dana od dana objave javnog poziva.

 

6. Odluka o dodjeli stipendija: Odluku o dodjeli studentske stipendije donosi općinski načelnik, te će sa studentima sklopiti ugovor o stipendiranju u kojem će se regulirati sva međusobna prava i obveze.

 

7. Gubitak prava na stipendiju i raskid ugovora: Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

 

7.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

7.2. ako prekine studij, odnosno ne položi sve propisane ispite u redovnom roku

predviđenom propisima nadležnog sveučilišta

7.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u svim slučajevima iz točke 7.1. do 7.3. ovog javnog poziva.

 

Općina Čeminac pridržava pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučaju iz točke 7.1. ovog javnog poziva.

 

8. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

9. Dodatne obavijesti zainteresirani studenti mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

 

KLASA: 604-02/24-02/0005

URBROJ: 2158-11-02-24-1

Čeminac, 19. kolovoza 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 9. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. kolovoza 2024. godine, objavljuje

 

JAVNI POZIV

za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac

za školsku 2024/2025 godinu

 

1. Za školsku 2024/2025 godinu po ovom pozivu dodijelit će se stipendije redovitim učenicima s područja Općine Čeminac.

Visina mjesečne stipendije iznosi 50,00 eura/376,73 kuna mjesečno, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da pohađaju srednju školu u Republici Hrvatskoj

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac najmanje 1 godinu

  • da su ostvarili prosjek u prijašnjim razredima srednje škole ne manji od 3,5

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika stipendije uredit će se ugovorom o stipendiranju.

 

4. Uz zamolbu za dodjelu učeničke stipendije prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica studenta i roditelja

  3. potvrda o redovnom upisu u srednju školu

  4. preslike svjedodžbi prethodno završenih razreda srednjoškolskog obrazovanja

  5. rodni list

  6. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

  7. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ako prekine školovanje, odnosno ne završi školsku godinu zbog isključenja

8.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u slučajevima iz točke 8.1., 8.2. i 8.3. ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučajevima iz točke 8.1. i 8.2. ovog natječaja.

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani učenici mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA: 604-02/24-01/0008

URBROJ: 2158-11-02-24-1

Čeminac, 19. kolovoza 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

 

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 8. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. kolovoza 2024. godine, objavljuje

 

JAVNI POZIV

za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola

s područja Općine Čeminac

za školsku 2024/2025 godinu

 

1. Za školsku 2024/2025 godinu po ovom pozivu sufinancirati će se trošak nabave opreme za redovite učenike osnovnih škola s područja Općine Čeminac.

Visina sufinanciranja iznosi 80,00 eura/602,76 kuna jednokratno.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da pohađaju osnovnu školu

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da imaju prebivalište na području Općine

  • da nema dugovanja prema Općini Čeminac na čijoj adresi ima prijavljeno prebivalište

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovah škola uredit će se odlukom/ugovorom.

 

4. Uz zamolbu za dodjelu sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica roditelja

  3. svjedodžba o završenom razredu u školskoj 2023/2024. godini

  4. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa roditelja

  5. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zamolbi je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Nezadovoljni kandidat/roditelj može u roku od 8 dana od dana podnijeti prigovor općinskom načelniku ukoliko nije ostvario sufinanciranje, a načelnik je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

7. Korisnik sufinanciranja troškova nabave opreme učenika osnovnih škola gubi pravo na sufinanciranje u sljedećim slučajevima:

7.1. ako se utvrdi da je pravo ostvario na temelju neistinitih podataka

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida odluke/ugovora o sufinanciranju troškova nabave opreme učenika osnovnih škola u slučajevima iz točke 7.1., ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat isplaćenih sredstava u slučaju iz točke 7.1. ovog natječaja.

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani roditelji učenika mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA: 604-02/24-01/0005

URBROJ: 2158-11-02-24-1

Čeminac, 19. kolovoza 2024. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ČEMINAC
Povjerenstvo za procjenu šteta
od prirodnih nepogoda
KLASA: 240-02/24-01/0002
URBROJ: 2158-11-03-24-6
Čeminac, 24. srpnja 2024. godine

P O Z I V

ZA PRIJAVU ŠTETE OD PRIRODNE NEPOGODE – OLUJNI I

ORKANSKI VJETAR

Zamjenik župana koji obnaša dužnost župana Osječko – baranjske županije, Mato Lukić, sa danom 23.
srpnja 2024. godine proglasio je stanje prirodne nepogode – olujni i orkanski vjetar na području Općine
Čeminac za štete nastale uslijed olujnog i orkanskog vjetra koji je dana 13. srpnja 2024. godine zahvatio
područje naselja Grabovac u Općini Čeminac te nanio štete na stambenim građevinama i objektima te
automobilima.
Mole se svi mještani naselja Grabovac kojima je nastala šteta na
imovini uzrokovana prirodnom nepogodom – olujni i orkanski
vjetar dana 13. srpnja 2024. godine, da podnesu prijavu štete od
prirodne nepogode na propisanom Obrascu PN, najkasnije do 30.
srpnja 2024. godine do 15:00 sati.
U prilogu Vam dostavljamo upute za popunjavanje prijave, Obrazac PN, izjavu da imovina za
koju se šteta prijavljuje nije osigurana po osnovi proglašene prirodne nepogode te privolu o
zaštiti osobnih podataka.
U prijavi štete od prirodne nepogode potrebno je navesti slijedeće podatke:
– podatke o vlasniku;
– podatke o imovini zahvaćenoj vjetrom:
- štete na građevinama: naziv građevine, starost građevine, veličinu građevine,
katastarsku česticu na kojoj se građevina nalazi, rješenje o izvedenom stanju DA/NE, postotak
oštećenja, procijenjeni iznos oštećenja, imovina osigurana DA/NE;
- štete na automobilima: starost automobila, marka, vlasnik.

Uz prijavu potrebno je priložiti:
- fotografije stanja (prije sanacije);
- dokaz o legalnosti građevine pravomoćna građevinska dozvola do 1991. s potvrdom
građevinske inspekcije, uporabna dozvola, potvrda da je dostavljeno završno izvješće
nadzornog inženjera, rješenje o izvedenom stanju i potvrda izvedenog stanja, uvjerenje
da je zgrada evidentirana do 15. veljače 1968., uvjerenje za uporabu, i dr. sukladno
Zakonu o gradnji;
- automobili – preslika prometne dozvole;
- račune – oštećenici koji su sanirali štetu u svom trošku.
VAŠU PRIJAVU ŠTETE OD PRIRODNE NEPOGODE možete dostaviti na mail:
Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili osobno u prostorije Općine Čeminac, Matije Gupca 1, Čeminac.

Potrebne obrasce za prijavu štete možete dobiti u Općini Čeminac ili na internet stranici
www.ceminac.hr .
Ovjerenu prijavu možete dostaviti osobno, e-mailom ili putem pošte.

 

Povjerenstvo za procjenu šteta od
prirodnih nepogoda Općine Čeminac

Poštovani mještani naselja Grabovac!

U tijeku su sastanci i dogovori kako bismo vam pomogli u rješavanju posljedica oluje i orkanskog vjetra koji je pogodio naselje Grabovac.

Molimo Vas da svu nastalu štetu dobro slikate prije ikakve sanacije. Ukoliko je netko već naručio građevinski materijal te sanirao štetu u svom trošku, molim Vas da sačuvate račune.

Svi mještani koji nisu u mogućnosti sami sanirati štetu nastalu uslijed olujnog nevremena neka se jave načelniku stožera civilne zaštite Općine Čeminac Josipu Špoljarec na broj telefona: 091/5981752.

Šutu i građevinski materijal izvezite ispred kuće i ostavite na hrpi te će ista biti odvezena od strane djelatnika Općine Čeminac.

Uputiti ćemo zahtjev prema županiji za proglašenje prirodne nepogode te ukoliko ista bude proglašena Povjerenstvo za procjenu šteta od prirodnih nepogoda prikupljati će zahtjeve za prijavu štete od prirodne nepogode, o čemu ćete biti naknadno obavješteni.

MOLIMO VAS DA SE NE IZLAŽETE NEPOTREBNIM OPASNOSTIMA I PENJANJU NA KROV. U narednih 10 dana očekuju se izrazito visoke temperature.

 

 

 

 

 

 

  OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 


           

 


  (031) 304 - 327

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
PISMENA :

 pisarnica@ceminac.hr

 

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>


PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik