Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora

 

Na temelju članka 55. Statuta Općine Čeminac ('Službeni glasnik' Općine Čeminac broj: 1/13), načelnik Općine Čeminac raspisuje

 

J A V N I   N A T J E Č A J

za davanje u zakup poslovnog prostora

 

1. Raspisuje se Javni natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora, prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim omotnicama, za poslovni prostor u Čemincu, Matije Gupca 1, izgrađen na k.č.br. 83/1, k.o. Čeminac, veličine 96,01 m2.

2. Navedeni poslovni prostor daje se u zakup na određeno vrijeme na 5 godina.

3. Početni iznos mjesečne zakupnine za poslovni prostorje 3.000,00 kn mjesečno.

4. Pravo podnošenja pisane ponude za poslovne prostore imaju fizičke osobe –obrtnici, te pravne osobe registrirane u Republici Hrvatskoj, odnosno s registriranom podružnicom u Republici Hrvatskoj.

5. Neće se razmatrati ponude:

- fizičkih i pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Općine Čeminac zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri mjeseca (komunalna naknada, komunalni doprinos, zakupnina, naknada za korištenje prostora i slično), odnosno čija su dugovanja podmirena nagodbom s Općinom Čeminac, reprogramiranjem duga ili čija su dugovanja ostala nenaplaćena s osnove zastare;

- fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava;

- pravnih osoba koje nisu solventne;

- fizičkih i pravnih osoba koje nisu podnesene u roku, odnosno nisu potpune ili ne ispunjavaju uvjete iz javnog natječaja.

6. Ponuditelj je dužan položiti jamčevinu u iznosu početnog iznosa zakupnine u korist proračuna Općine Čeminac, IBAN br. HR 5923400091806400000 model HR 24, s pozivom na broj 7706-OIB uplatitelja.

7. Ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:

- oznaku poslovnog prostora;

- ime i prezime ponuditelja, njegovo prebivalište, OIB (za fizičke osobe), odnosno naziv društva s adresom sjedišta, OIB (za pravne osobe) i broj telefona radi kontakta;

- presliku osobne iskaznice za ponuditelja fizičku osobu – obrtnika;

- izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz obrtnog registra ne starijeg od 6 mjeseci od datuma izdavanja, iz kojeg mora biti vidljivo da je natjecatelj registriran za djelatnost koja je oglašena (za fizičku osobu - obrtnika);

- dokaz o statusu branitelja, ako ga natjecatelj posjeduje (za fizičku osobu – obrtnika);

- izvornik ili ovjerenu presliku izvatka iz sudskog registra ne starijeg od 6 mjeseci od datuma izdavanja, iz kojeg mora biti vidljivo da je društvo registrirano za djelatnost koja je oglašena (za pravnu osobu);

- detaljan opis djelatnosti (specifikacija) koju bi ponuditelj obavljao u okviru oglašene djelatnosti;

- ponuđeni iznos mjesečne zakupnine, veći od oglašenog u javnom natječaju;

- broj žiro računa s naznakom poslovne banke kod koje je isti otvoren, odnosnoIBAN-a, za povrat jamčevine (za fizičke i za pravne osobe);

- izvornik ili ovjerenu presliku potvrde o stanju poreznog duga ponuditelja što ju je izdala nadležna porezna uprava Ministarstva financija, ne stariju od 30 dana;

- ovjerenu izjavu ponuditelja o nepostojanju duga s osnove potraživanja Općine Čeminac, ne stariju od 6 mjeseci;

- izvornik ili ovjerenu presliku BON-a 2 ili SOL-a 2 - podaci o solventnosti ili potvrdu nadležnog tijela da nije u mogućnosti isto dostaviti, ne stariji od 6 mjeseci od datuma izdavanja (samo za pravne osobe);

- dokaz o izvršenoj uplati jamčevine.

8. Pisane ponude na ovaj natječaj podnose se u zatvorenoj omotnici s naznakom:

“JAVNI NATJEČAJ ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA– NE OTVARATI“, na adresu: OPĆINA ČEMINAC, 31325 ČEMINAC, M. Gupca 1, preporučenom pošiljkom ili u pisarnici Općine Čeminac.Rok za podnošenje ponuda je 8 dana od objave javnog natječaja.

9. OpćinaČeminac zadržava pravo ne prihvatiti niti jednu ponudu.

10. Ponude će biti otvorene u prostorijama zgrade Općine Čeminac, M.Gupca 1, dana 19.02.2016. godine u 12 sati.

Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji odnosno njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje valjane punomoći.

11. Najpovoljnija ponuda je ona ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta ovog natječaja sadrži i najviši ponuđeni iznos mjesečne zakupnine.

12. Ako dva ili više natjecatelja ponude isti iznos mjesečne zakupnine, a ispunjavaju uvjete ovog natječaja,Povjerenstvo za davanje u zakup poslovnoga prostora će pozvatite natjecatelje da u roku od 24 sata pisanim putem, u zatvorenoj omotnici, ponude novi iznos mjesečne zakupnine.

13. Odluku o izboru najpovoljnijeg natjecatelja, na prijedlog Povjerenstva za davanje u zakup poslovnog prostora, donosi načelnik Općine.

Na odluku se, radi njezina preispitivanja, može izjaviti prigovor načelniku u roku od 8 dana od dana dostave.

14. Najpovoljnijem natjecatelju uplaćena jamčevina uračunava se u zakupninu, aostalim natjecateljima uplaćena jamčevina se vraća u roku 30 dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja.

Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem natjecatelju ako odustane od ponude, odnosno od sklapanja ugovora o zakupu.

15. Ugovor o zakupu sklapa se s najpovoljnijim natjecateljem u roku od 15 dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnijeg natjecatelja. Na ponuđeni iznos mjesečne zakupnine obračunava se PDV, temeljem Zakona o porezu na dodanu vrijednost (Narodne novine 73/13, 99/13, 148/13, 153/13 i 143/14).

Pored zakupnine zakupnik je dužan plaćati i sve druge troškove u svezi skorištenjem poslovnog prostora(komunalnu naknadu, troškove električne energije, kao i svaki drugi trošak koji se odnosi na dotični poslovni prostor).

16. Najpovoljniji natjecatelj za poslovni prostor dužan je, prilikom sklapanja ugovora o zakupu, položiti bjanko zadužnicu u iznosu 12 mjesečnih zakupnina, kao osiguranje redovnog podmirenja zakupnine.

17. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava i potvrđuje (solemnizira) se kod javnog bilježnika na trošak zakupnika.

18. Poslovni prostori se predaju zakupniku u stanju utvrđenom ugovorom.

19. Zakupnik ne ostvaruje pravo na povrat sredstava uloženih u uređenje zakupljenog prostora.

 

 

                                                                                 Načelnik

Dr. Zlatko Pinjuh, spec. hitne medicine

KLASA: 372-03/16-01/1

UR.BROJ: 2100/05-02-16-1

Čeminac, 10. veljače 2016. godine


 

 

  OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 


           

 


  (031) 304 - 327

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
PISMENA :

 pisarnica@ceminac.hr

 

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>

OPĆI AKTI


Prijedlozi odluka

Statut Općine Čeminac

Poslovnik općinskog vijeća

Opći akti i odluke

Osoba za nepravilnosti

Strategija razvoja općine Čeminac

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SOCIJALNA SKRB


Odluka o socijalnoj skrbi na području Općine Čeminac 


OBRASCI


NATJEČAJI


KOMUNALNO REDARSTVO


Prijava komunalnom redaru (prijava nepropisno odloženog otpada i sl.)

Zbrinjavanje animalnog otpada

Odluka o komunalnom redu

Evidencija komunalne infrastrukture


PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik