JAVNI POZIV za podnošenje zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Božića umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine

REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA: 551-01/25-01/12

URBROJ: 2158-11-02-25-2

Čeminac, 06. studenoga 2025. godine

 

Na temelju Odluke o isplati jednokratne novčane pomoći povodom „Božića” umirovljenicima s područja Općine Čeminac (KLASA: 551-01/25-01/12, URBROJ: 2158-11-02-25-1 od 05. studenoga 2025. godine), načelnik Općine Čeminac 06. studenoga 2025. godine raspisuje

 

JAVNI POZIV

za podnošenje zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Božića umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine

 

I.

Predmet Javnog poziva je podnošenje zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Božića umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine.

 

II.

Pravo na jednokratnu pomoć ostvaruju umirovljenici s područja Općine Čeminac (korisnici tuzemne i inozemne mirovine), uz uvjet:

  • da imaju prijavljeno prebivalište i boravište na području Općine Čeminac minimalno godinu dana,

  • da nemaju dugovanja na adresi prebivališta na području Općine Čeminac.

 

Jednokratna pomoć isplaćuje se umirovljenicima s područja Općine Čeminac i to kako slijedi:

  • umirovljenici koji primaju mirovinu do iznosa 500,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 130,00 eura,

  • umirovljenici koji primaju mirovinu u iznosu od 500,01 eura do 800,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 80,00 eura,

  • umirovljenici koji primaju mirovinu u iznosu od 800,01 eura do 1.000,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 50,00 eura.

 

Umirovljenicima koji ostvaruju pravo na jednokratnu pomoć povodom Božića, ista će biti isplaćena na njihove žiro/tekuće račune.

 

III.

Podnositelji zahtjeva za ostvarenje prava na jednokratnu pomoć povodom Božića umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine dužni su dostaviti sljedeće obrasce koji su objavljeni na web stranici Općine Čeminac www.ceminac.hr ili se mogu podići u prostorijama Općine Čeminac na adresi Hrvatskih branitelja 4, Čeminac:

  • ispunjeni Obrazac Zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć,

  • dokaz o prebivalištu (osobna iskaznica/uvjerenje o prebivalištu),

  • preslika odreska od mirovine ili obavijest/potvrda o mirovinskim primanjima izdana od strane banke (ne starija od 3 mjeseca).

 

Umirovljenici koji imaju račun koji je ovršen moraju otvoriti zaštićeni račun u FINI te istima najaviti isplatu jednokratne pomoći od Općine Čeminac kako ista ne bi bila ovršena, te potvrdu dostaviti zajedno s dokumentacijom navedenom u ovom Javnom pozivu.

 

IV.

Zahtjevi za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Božića umirovljenicima 2025. godine mogu se predati u pisarnici Općine Čeminac (radnim danom od 07:00 do 15:00 sati) na adresi Hrvatskih branitelja 4, Čeminac ili putem pošte ili na e – mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 

Javni poziv je otvoren od 06. studenoga 2025. godine do zaključno 08. prosinca 2025. godine. Nepotpuni zahtjevi ili oni pristigli izvan roka neće se razmatrati.

 

Izrazi koji se koriste u ovom Javnom pozivu upotrjebljeni su neutralno i odnose se na osobe oba spola.

 

Ovaj Javni poziv i obrasci za prijavu objavit će se na službenim stranicama Općine Čeminac www.ceminac.hr i oglasnoj ploči Općine Čeminac.

 

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

IZGRADNJA NOGOSTUPA U ULICI DR. FRANJE TUĐMANA U ČEMINCU

IZGRADNJA NOGOSTUPA

U ULICI DR. FRANJE TUĐMANA U ČEMINCU

 

U lipnju 2025. godine završeni su radovi na Izgradnji nogostupa u naselju Čeminac – neparna strana Ulice dr. Franje Tuđmana. Ovim projektom izgrađeno je ukupno 738 metara pješačke staze koja vodi kroz naselje Čeminac do njegovog mjesnog središta. Ovim projektom omogućen je bolji, sigurniji i kvalitetniji pristup lokalnog stanovništva javnoj infrastrukturi.

Ovaj Projekt je proveden uz financijski doprinos Ministarstva regionalnoga razvoja i fondova Europske unije.

JAVNI POZIV za provedbu Programa dodjele potpore male vrijednosti poljoprivrednicima na području Općine Čeminac kao pomoć za ublažavanje posljedica prirodne nepogode suše za 2024. godinu

Na temelju članka 3. Programa dodjele potpore male vrijednosti poljoprivrednicima
na području (JLS) kao pomoć za ublažavanje posljedica prirodne nepogode suše za 2024.
godinu („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 7/25) i članka 40. Statuta Općine Čeminac
(„Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 28.
listopada 2025. godine, raspisuje

JAVNI POZIV

za provedbu Programa dodjele potpore male vrijednosti poljoprivrednicima na
području Općine Čeminac kao pomoć za ublažavanje posljedica prirodne nepogode

suše za 2024. godinu

1. UVOD
Općinu Čeminac je u 2024. godini zahvatila prirodna nepogoda suša koja je uzrokovala
značajne štete u poljoprivredi. Poljoprivredna gospodarstva koja su pretrpjela štetu od
prirodnih nepogoda u 2024. godini mogla su ostvariti djelomičnu naknadu štete iz Programa
potpore poljoprivrednim proizvođačima za ublažavanje posljedica prirodnih nepogoda u
2024. godini (osim prirodne nepogode suše), Programa potpore za nadoknadu štete koju su
pretrpjeli proizvođači šećerne repe u 2024. godini, Mjere 23 „Izvanredna privremena potpora
poljoprivrednicima koji su posebno pogođeni prirodnim nepogodama“ iz Programa ruralnog
razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020. Programa potpore za poljoprivredne
sektore pogođene nepovoljnim klimatskim prilikama i prirodnim nepogodama u 2024. godini
te drugim programima.
Na sjednici Vlade Republike Hrvatske održanoj 04. rujna 2025. godine donesena je Odluka
Vlade Republike Hrvatske o pomoći za ublažavanje i djelomično uklanjanje posljedica
prirodne nepogode suše na prinosima za 2024. godinu (KLASA: 022-03/25-04/361,
URBROJ: 50301-27/22-25-3) (dalje u tekstu: Odluka Vlade RH) kojom se odobrava pomoć u
ukupnom iznosu od 5.000.000,00 eura za ublažavanje i djelomično uklanjanje posljedica
prirodne nepogode suše na prinosima za 2024. godinu.
Predmet ovoga Programa je dodjele potpora male vrijednosti poljoprivrednicima kao pomoć
za ublažavanje posljedica prirodne nepogode suše na području Općine Čeminac u obliku
bespovratnih sredstava, a u skladu s odredbom iz točke III. Odluke Vlade RH. Prema
navedenoj točki Općina Čeminac je u suradnji i koordinaciji s Ministarstvom poljoprivrede,
šumarstva i ribarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) izradila program potpore male
vrijednosti (de minimis) za ublažavanje i djelomično uklanjanje posljedica prirodne nepogode
suše iz 2024. godine na poljoprivrednim gospodarstvima u skladu s inicijalnim listama
poljoprivrednih gospodarstava i vrijednosti njihovih šteta po poljoprivrednim kulturama i
površinama uzrokovanih prirodnom nepogodom sušom na prinosima u 2024. godini koje su
dostavljene Ministarstvu.
2. PRAVNA OSNOVA
Ovaj Javni poziv provodi se u skladu s:
- Odlukom Vlade Republike Hrvatske o pomoći za ublažavanje i djelomično uklanjanje
posljedica prirodne nepogode suše na prinosima za 2024. godinu (KLASA: 022-03/25-
04/361, URBROJ: 50301-27/22-25-3)
- Programom dodjele potpore male vrijednosti poljoprivrednicima na području Općine

Čeminac kao pomoć za ublažavanje posljedica prirodne nepogode suše za 2024. godinu
(KLASA: 320-12/25-01/04, URBROJ: 2158-11-02-25-2)
-Uredbom Komisije (EU) br. 1408/2013. od 18. prosinca 2013. o primjeni članaka 107. i 108.
Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru
(SL L 352, 24. 12. 2013.) i Uredbe Komisije (EU) 2019/316 od 21. veljače 2019. o izmjeni
Uredbe (EU) br. 1408/2013 o promjeni članka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske
unije na potpore de minimis u poljoprivrednom sektoru (SL L 51/1, 22. 2. 2019.) i Uredbe
Komisije (EU) 2024/3118 od 10. prosinca 2024. o izmjeni Uredbe (EU) br. 1408/2013 o
primjeni članaka 107. i 108. Ugovora o funkcioniranju Europske unije na potporu de minimis
u poljoprivrednom sektoru (SL L, 13. prosinca 2024.) (u daljnjem tekstu: Uredba de minimis)
3. PREDMET JAVNOG POZIVA
Predmet ovoga Javnog poziva je izravna dodjela potpore iz Programa dodjele potpore male
vrijednosti poljoprivrednicima na području Općine Čeminac kao pomoć za ublažavanje
posljedica prirodne nepogode suše za 2024. godinu.
4. PRIHVATLJIVI KORISNICI
Prijavu na ovaj Javni poziv podnose korisnici čiji je MIBPG naveden u Prilogu 1. Javnog
poziva koji su zadovoljili niže navedene uvjete, a provjeru kojih je provelo Ministarstvo.
Ministarstvo je prema dostavljenim inicijalnim listama napravilo provjeru uvjeta
prihvatljivosti korisnika potpore, usklađenih s Mjerom 23 „Izvanredna privremena potpora
poljoprivrednicima koji su posebno pogođeni prirodnim nepogodama“ iz Programa ruralnog
razvoja Republike Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020., kako bi svi poljoprivrednici bili u
istom položaju i ostvarili pravo na ujednačene iznose potpore, pri čemu visina potpore po
korisniku može iznositi do 36,342 % visine štete, ali ne više od 42.000 eura.
Sukladno članku 3. Uredbe de minimis ukupan iznos potpora male vrijednosti koji je
dodijeljen jednom poduzetniku ne smije prijeći iznos od 50.000,00 EUR-a  tijekom bilo kojeg
razdoblja od tri godine te se ta gornja granica primjenjuje bez obzira na oblik ili svrhu
potpore.
Uvjeti koje su korisnici iz Priloga 1. ispunili:
- fizičke su ili pravne osobe upisane u Upisnik poljoprivrednih gospodarstava ili Upisnik
obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava (u daljnjem tekstu: poljoprivrednici) koje su
JLS-ovima prijavile štetu od suše na prinosima poljoprivrednih kultura u 2024. godini s
najmanje 30 % gubitka poljoprivredne proizvodnje
- registrirani su u Registru šteta u skladu sa Zakonom s najmanje 30 % gubitka
poljoprivredne proizvodnje od suše u 2024. godini i započeli su s podnošenjem zahtjeva
za isplatu za Mjeru 23 „Izvanredna privremena potpora poljoprivrednicima koji su
posebno pogođeni prirodnim nepogodama“ iz Programa ruralnog razvoja Republike
Hrvatske za razdoblje 2014. – 2020. (u daljnjem tekstu: Mjera 23), ali zbog
administrativnih ili tehničkih pogrešaka nisu dovršili podnošenje zahtjeva
- prijavili su štetu od prirodne nepogode suše na prinosima u 2024. godini, ali ih JLS nisu
uspjeli u propisanim rokovima upisati u Registar šteta u skladu sa Zakonom te su za iste
poljoprivrednike JLS-ovi u inicijalnoj listi iz stavka 1. ove točke procijenili štetu od
najmanje 30 % na prinosima u 2024. godini
- imali su štetu od prirodne nepogode suše nastale u 2024. godini veću od 200,00 eura
- nisu ostvarili naknadu za štetu od prirodne nepogode suše na temelju ili iz:

a) Programa potpore za nadoknadu štete koju su pretrpjeli proizvođači šećerne
repe u 2024. godini
b) Programa potpore za poljoprivredne sektore pogođene nepovoljnim klimatskim
prilikama i prirodnim nepogodama u 2024. godini
c) Mjere 23.

5. IZNOS POTPORE
Općina Čeminac će na temelju zaprimljenih zahtjeva korisnika pripremiti konačan popis
prihvatljivih korisnika s prijedlogom raspodjele ukupno raspoloživih sredstava po korisniku
te ga dostaviti Ministarstvu najkasnije do 21. studenoga 2025. godine (uključujući navedeni
datum) radi isplate sredstava pomoći.
Ministarstvo će ukupna sredstva pomoći raspodijeliti JLS-ovima proporcionalno udjelu iznosa
pomoći za štete uzrokovane prirodnom nepogodom sušom koja je u 2024. godini uzrokovala
gubitke na prinosima poljoprivrednih kultura. Sredstva će biti doznačena izravno na račune
JLS-ova iz Priloga I. Odluke Vlade RH.
6. BROJ PRIJAVA PO KORISNIKU
Isti (jedan) prihvatljivi korisnik može podnijeti jednu prijavu unutar ovoga Javnog poziva te
može dobiti potporu u okviru ove mjere samo jednom.
U slučaju da isti prihvatljivi korisnik podnese više prijava na ovaj Javni poziv, prijava koja se
kasnije podnese se odbija.

7. NAČIN, UVJETI I ROKOVI PODNOŠENJA PRIJAVE NA JAVNI POZIV
7.1. Rokovi podnošenja prijave na Javni poziv
Prijave na ovaj Javni poziv se podnose od 28. listopada 2025. godine do 4. studenog 2025.
godine.
7.2. Način prijave na Javni poziv
Prijavu na ovaj Javni poziv podnose nositelji odnosno odgovorne osobe poljoprivrednog
gospodarstva čiji je MIBPG naveden u Prilogu 1. ovoga Javnog poziva.
Prijave na ovaj Javni poziv podnose se na propisanom obrascu u pisarnicu Općine Čeminac
osobno, putem elektroničke pošte na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili putem pošte na adresu Općina
Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, s naznakom „Prijava na Javni poziv za provedbu
Programa dodjele potpore male vrijednosti poljoprivrednicima na području Općine Čeminac
kao pomoć za ublažavanje posljedica prirodne nepogode suše za 2024. godinu“.
Korisnik je odgovoran za točnost i potpunost podataka unesenih u obrazac prijave. Prijava
mora biti podnesena unutar roka predviđenog u ovom Javnom pozivu.
Prijava mora sadržavati sljedeće:

1. Obrazac prijave
2. Izjavu o korištenju potpora male vrijednosti tijekom trogodišnjeg razdoblja
3. Privolu za prikupljanje i obrađivanje osobnih podataka
4. Preslika Rješenja o upisu u Upisnim obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava (OPG-
a) odnosno u Upisnik poljoprivrednika
5. Preslika ili dokaz žiro računa poslovnog subjekta podnositelja ili drugi dokument
jednake vrijednosti
6. Preslika osobne iskaznice nositelja odnosno odgovorne osobe poljoprivrednog
gospodarstva
8. IZDAVANJE ODLUKA
Nakon administrativne kontrole podnesene Prijave, Općina Čeminac će na temelju
zaprimljenih zahtjeva korisnika pripremiti konačan popis prihvatljivih korisnika s prijedlogom
raspodjele ukupno raspoloživih sredstava po korisniku te ga dostaviti Ministarstvu najkasnije
do 21. studenoga 2025. godine (uključujući navedeni datum) radi isplate sredstava pomoći.
Ministarstvo će ukupna sredstva pomoći raspodijeliti JLS-ovima proporcionalno udjelu iznosa
pomoći za štete uzrokovane prirodnom nepogodom sušom koja je u 2024. godini uzrokovala
gubitke na prinosima poljoprivrednih kultura. Sredstva će biti doznačena izravno na račune
JLS-ova iz Priloga I. Odluke Vlade RH.
U slučaju da je korisnik koji se nalazi na popisu iz Priloga 1. ovoga Javnog poziva podnio
prijavu u rokovima propisanim pod točkom 7. ovoga Javnog poziva te po zaprimanju
sredstava od Ministarstva, Općina Čeminac izdaje Odluku o isplati i doznačuje sredstva na
račun korisnika.
Odluka o odbijanju prijave izdaje se u slučajevima:
a) ako prijavu na ovaj Javni poziv nije podnio nositelj / odgovorna osoba poljoprivrednog
gospodarstva čiji je MIBPG naveden u Prilogu 1. ovoga Javnog poziva
b) ako je prijava na ovaj Javni poziv podnesena za poljoprivredno gospodarstvo čiji MIBPG
nije naveden u Prilogu 1. ovoga Javnog poziva
c) ako je prijava podnesena izvan rokova propisanih podtočkom 7.1. ovoga Javnog poziva
9. POPIS PRILOGA
Prilog 1. Popis prihvatljivih korisnika
Prilog 2. Obrazac prijave
Prilog 3. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti
Prilog 4. Privola za prikupljanje i obrađivanje osobnih podataka
Prilog 5. Izjava o podacima za isplatu
KLASA: 320-12/25-01/04
URBROJ: 2158-11-02-25-6
Čeminac, 28. listopada 2025. godine

OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar v.r.

Prilog 1. Popis prihvatljivih korisnika
ŽUPANIJA JLS Naziv poljoprivrednog
gospodarstva

MIBPG

Prihvatljivi
iznos potpore

Osječko-
baranjska

ČEMINAC

OPG IVKOVIĆ MILAN 104447
915,96

Osječko-
baranjska

ČEMINAC

EMILIJA SUŠAC 285689
339,91

Osječko-
baranjska

ČEMINAC

OPG HABUŠ MARIJA 27459

798,12

 

Konačni rezultati dopunskog izbora članova Općinskog vijeća Općine Čeminac iz reda pripadnika srpske nacionalne manjine provedenog 5. listopada 2025.

 

 

Objavljeno 8. 10. 2025.

REZULTATI DOPUNSKOG IZBORA ČLANOVA OPĆINSKOG VIJEĆA OPĆINE ČEMINAC IZ REDA PRIPADNIKA SRPSKE NACIONALNE MANJINE PROVEDENOG 5. LISTOPADA 2025.

OTKAZANO!! Sjednica stožera civilne zaštite i Edukacija u svrhu sprječavanja širenja afričke svinjske kuge

OBAVIJEST O OTKAZIVANJU EDUKACIJE!!

 

Općina Čeminac obavještava da se Sjednica stožera civilne zaštite i Edukacija u svrhu sprječavanja širenja afričke svinjske kuge, najavljena za petak, 26. rujna 2025. godine, neće održati.

 

Prema preporukama Nacionalnog kriznog stožera za kontrolu i suzbijanje afričke svinjske kuge na području RH, sjednica i edukacija se otkazuju jer bi fizičko okupljanje većeg broja vlasnika i uzgajivača svinja na jednom mjestu moglo predstavljati rizik od daljnjeg širenja bolesti, te je u ovoj situaciji najsigurnije izbjeći zajednička okupljanja.

 

Molimo sve vlasnike i uzgajivače svinja da redovito prate i pridržavaju se preporuka koje daju nadležne institucije te tako zajednički doprinesu zaštiti svinjogojske proizvodnje na području naše općine.

Sjednica stožera civilne zaštite i Edukacija u svrhu sprječavanja širenja afričke svinjske kuge

2. JAVNI POZIV za dodjelu studentskih stipendija na području Općine Čeminac za akademsku 2025/2026 godinu

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 10. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. rujna 2025. godine, objavljuje

 

2. JAVNI POZIV

za dodjelu studentskih stipendija na području Općine Čeminac

za akademsku 2025/2026 godinu

 

1. Pravo na studentsku stipendiju mogu ostvariti studenti pod slijedećim uvjetima:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da su upisani na visoko učilište ili u veleučilište u Republici Hrvatskoj

  • da su upisani na visoko učilište ili veleučilište u stranoj državi

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac

  • da su redoviti studenti

 

Zahtjevi koji ne ispunjavaju propisane uvjete neće se uzeti u razmatranje.

 

2. Visina mjesečne stipendije iznosi 100,00 eura neto, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

3. Potrebna dokumentacija koja se prilaže uz zahtjev:

 

  • zahtjev

  • preslika osobnih iskaznica studenta

  • potvrda o redovnom upisu na višu ili visoku školu u tuzemstvu ili inozemstvu s naznakom smjera ili studijske grupe

  • rodni list

  • potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

 

4. Zaprimanje zahtjeva: zahtjevi za dodjelu stipendije zaprimaju se u Općini Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

5. Rok za prijavu na javni poziv: 30 dana od dana objave javnog poziva.

 

6. Odluka o dodjeli stipendija: Odluku o dodjeli studentske stipendije donosi općinski načelnik, te će sa studentima sklopiti ugovor o stipendiranju u kojem će se regulirati sva međusobna prava i obveze.

 

7. Gubitak prava na stipendiju i raskid ugovora: Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

 

7.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

7.2. ako prekine studij, odnosno ne položi sve propisane ispite u redovnom roku

predviđenom propisima nadležnog sveučilišta

7.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u svim slučajevima iz točke 7.1. do 7.3. ovog javnog poziva.

 

Općina Čeminac pridržava pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučaju iz točke 7.1. ovog javnog poziva.

 

8. Nepotpuni i nepravodobni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjevi kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

9. Dodatne obavijesti zainteresirani studenti mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

 

KLASA: 604-02/25-02/04

URBROJ: 2158-11-02-25-2

Čeminac, 19. rujna 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

 

 

 

3. JAVNI POZIV za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac za školsku 2025/2026 godinu

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 9. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 19. rujna 2025. godine, objavljuje

 

3. JAVNI POZIV

za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac

za školsku 2025/2026 godinu

 

1. Za školsku 2025/2026 godinu po ovom pozivu dodijelit će se stipendije redovitim učenicima s područja Općine Čeminac.

Visina mjesečne stipendije iznosi 50,00 eura mjesečno, iznimno Općina Čeminac će u iznosu od 75,00 eura mjesečno stipendirati srednjoškolce koji su upisali srednju školu za deficitarna zanimanja, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da pohađaju srednju školu u Republici Hrvatskoj

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac najmanje 1 godinu

  • da su ostvarili prosjek u prijašnjim razredima srednje škole ne manji od 3,5

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika stipendije uredit će se ugovorom o stipendiranju.

 

4. Uz zahtjev za dodjelu učeničke stipendije prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica srednjoškolca i roditelja

  3. potvrda o redovnom upisu u srednju školu

  4. preslike svjedodžbi prethodno završenih razreda srednjoškolskog obrazovanja

  5. rodni list

  6. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

  7. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ako prekine školovanje, odnosno ne završi školsku godinu zbog isključenja

8.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u slučajevima iz točke 8.1., 8.2. i 8.3. ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučajevima iz točke 8.1. i 8.2. ovog natječaja.

 

9. Nepotpuni i nepravodobni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjevi kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani učenici mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA:604-02/25-01/02

URBROJ: 2158-11-02-25-3

Čeminac, 19. rujna 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

 

 

 

Projekt izgradnje javne rasvjete u Ulici Hrvatskih branitelja u Grabovcu

PROJEKT IZGRADNJE JAVNE RASVJETE

U ULICI HRVATSKIH BRANITELJA U GRABOVCU

Općina Čeminac je u ožujku 2025. godine završila s radovima na projektu Izgradnje javne rasvjete u Ulici Hrvatskih branitelja u Grabovcu u sklopu kojeg je izgrađena nova javna rasvjeta u Ulici Hrvatskih branitelja u Grabovcu, odnosno postavljeno je ukupno 10 betonskih rasvjetnih stupova na koje su postavljena LED rasvjetna tijela. Ovim projektom osigurana je javna rasvjeta uz prometnicu kroz mjesto Grabovac (odnosno kroz Ulicu Hrvatskih branitelja) koja omogućuje sigurnije kretanje i prometovanje navedenom dionicom te osigurava energetsku uštedu.

Ovaj Projekt je proveden uz financijski doprinos Ministarstva prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine.

2. Zbirna lista pravovaljanih kandidacijskih lista za dopunski izbor članova Općinskog vijeća Općine Čeminac iz reda pripadnika srpske nacionalne manjine

1. Pravovaljana kandidacijska lista za dopunski izbor članova Općinskog vijeća Općine Čeminac iz reda pripadnika srpske nacionalne manjine

2. JAVNI POZIV za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac za školsku 2025/2026 godinu

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 9. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 04. rujna 2025. godine, objavljuje

 

2. JAVNI POZIV

za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac

za školsku 2025/2026 godinu

 

1. Za školsku 2025/2026 godinu po ovom pozivu dodijelit će se stipendije redovitim učenicima s područja Općine Čeminac.

Visina mjesečne stipendije iznosi 50,00 eura mjesečno, iznimno Općina Čeminac će u iznosu od 75,00 eura mjesečno stipendirati srednjoškolce koji su upisali srednju školu za deficitarna zanimanja, stipendija se isplaćuje do 15 – tog u mjesecu za prethodni mjesec.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za dodjelu učeničkih stipendija na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da su državljani Republike Hrvatske

  • da pohađaju srednju školu u Republici Hrvatskoj

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da nisu korisnici neke druge stipendije

  • da imaju prebivalište na području Općine Čeminac najmanje 1 godinu

  • da su ostvarili prosjek u prijašnjim razredima srednje škole ne manji od 3,5

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika stipendije uredit će se ugovorom o stipendiranju.

 

4. Uz zahtjev za dodjelu učeničke stipendije prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica srednjoškolca i roditelja

  3. potvrda o redovnom upisu u srednju školu

  4. preslike svjedodžbi prethodno završenih razreda srednjoškolskog obrazovanja

  5. rodni list

  6. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa

  7. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste kandidata za dodjelu stipendije Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za podnošenje prijava.

 

7. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

8. Korisnik stipendije gubi pravo na stipendiju u sljedećim slučajevima:

8.1. ako se utvrdi da je pravo na stipendiju ostvario na temelju neistinitih podataka

8.2. ako prekine školovanje, odnosno ne završi školsku godinu zbog isključenja

8.3. ako započne primati stipendiju iz drugih izvora.

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida ugovora o stipendiranju u slučajevima iz točke 8.1., 8.2. i 8.3. ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat svih isplaćenih stipendija u slučajevima iz točke 8.1. i 8.2. ovog natječaja.

 

9. Nepotpuni i nepravodobni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjevi kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani učenici mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA:604-02/25-01/02

URBROJ: 2158-11-02-25-2

Čeminac, 04. rujna 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

 

 

 

2. JAVNI POZIV za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola s područja Općine Čeminac za školsku 2025/2026 godinu

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 6. i 8. Odluke o subvencijama i naknadama za osnovnoškolce, srednjoškolce i studente sa područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 10/23) općinski načelnik Općine Čeminac dana 04. rujna 2025. godine, objavljuje

 

2. JAVNI POZIV

za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola

s područja Općine Čeminac

za školsku 2025/2026 godinu

 

1. Za školsku 2025/2026 godinu po ovom pozivu sufinancirati će se trošak nabave opreme za redovite učenike osnovnih škola s područja Općine Čeminac.

Visina sufinanciranja iznosi 80,00 eura jednokratno.

 

2. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za sufinanciranje troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola na području Općine Čeminac imaju redoviti učenici koji ispunjavaju sljedeće uvjete:

 

  • da pohađaju osnovnu školu

  • da tijekom školovanja nisu ponavljali godinu

  • da imaju prebivalište na području Općine

  • da nema dugovanja prema Općini Čeminac na čijoj adresi ima prijavljeno prebivalište

 

3. Međusobna prava i obveze između Općine Čeminac i korisnika sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovah škola uredit će se odlukom/ugovorom.

 

4. Uz zahtjev za dodjelu sufinanciranja troškova nabave opreme za učenike osnovnih škola prilaže se sljedeće:

  1. zahtjev

  2. preslika osobnih iskaznica roditelja

  3. svjedodžba o završenom razredu u školskoj 2024/2025. godini

  4. potvrdu banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa roditelja

  5. roditelji koji su razvedeni trebaju priložiti rješenje o razvodu braka ili presudu o razvodu, zajedno s planom o roditeljskoj skrbi

 

5. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminaca – www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1, 31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.

 

6. Nezadovoljni kandidat/roditelj može u roku od 8 dana od dana podnijeti prigovor općinskom načelniku ukoliko nije ostvario sufinanciranje, a načelnik je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka općinskog načelnika je konačna.

 

7. Korisnik sufinanciranja troškova nabave opreme učenika osnovnih škola gubi pravo na sufinanciranje u sljedećim slučajevima:

7.1. ako se utvrdi da je pravo ostvario na temelju neistinitih podataka

 

Općina Čeminac pridržava pravo jednostranog raskida odluke/ugovora o sufinanciranju troškova nabave opreme učenika osnovnih škola u slučajevima iz točke 7.1., ovog natječaja, kao i pravo zahtijevati povrat isplaćenih sredstava u slučaju iz točke 7.1. ovog natječaja.

 

9. Nepotpune i nepravodobne zamolbe neće se uzeti u razmatranje, kao ni zamolbe kandidata koji ne ispunjavaju sve opće i posebne uvjete.

 

10. Dodatne obavijesti zainteresirani roditelji učenika mogu dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00 sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .

 

KLASA: 602-02/25-01/06

URBROJ: 2158-11-02-25-2

Čeminac, 04. rujna 2025. godine

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar

 

 

 

 

 

 

  OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 


           

 


  (031) 304 - 327

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
PISMENA :

 pisarnica@ceminac.hr

 

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>

OPĆI AKTI


Prijedlozi odluka

Statut Općine Čeminac

Poslovnik općinskog vijeća

Opći akti i odluke

Osoba za nepravilnosti

Strategija razvoja općine Čeminac

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

SOCIJALNA SKRB


Odluka o socijalnoj skrbi na području Općine Čeminac 


OBRASCI


NATJEČAJI


KOMUNALNO REDARSTVO


Prijava komunalnom redaru (prijava nepropisno odloženog otpada i sl.)

Zbrinjavanje animalnog otpada

Odluka o komunalnom redu

Evidencija komunalne infrastrukture


PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik