VOZAČ-VOZAČICA - STROJAR-STROJARICA - Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje 

VOZAČ/VOZAČICA - STROJAR/STROJARICA 

Radno mjesto 

Mjesto rada: ČEMINAC, OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA 

Broj traženih radnika:

Vrsta zaposlenja: Na određeno; povećan opseg posla 

Radno vrijeme: Puno radno vrijeme 

Način rada: Smjena - prijepodne 

Smještaj: Nema smještaja 

Naknada za prijevoz: Djelomično 

Natječaj vrijedi od: 29.4.2025

Natječaj vrijedi do: 7.5.2025

Posloprimac 

Razina obrazovanja

  • Srednja škola 3 godine 
  • Srednja škola 4 godine 

Vozački ispit: Kategorija B 

Radno iskustvo: 1 godinu 

Ostale informacije: Opis poslova

obavlja poslove utovara i istovara različitih materijala i tereta, iskope, ravnanje tla, ostale srodne poslove vezane uz uređenje nerazvrstanih cesta, poljskih puteva i zemljišta 

  • pomaže prilikom izvođenja građevinskih i zemljanih radova 

Riječi i pojmovi u ovom oglasu, koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod, neovisno u kom rodu su navedeni. Kandidati moraju ispunjavati uvjete za prijam u službu kako slijedi

Opći uvjeti za prijem u službu

- punoljetnost 

- hrvatsko državljanstvo 

- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta

Osim općih uvjeta koji su propisani člankom 12. Zakona, kandidat mora ispunjavati i sljedeće posebne uvjete

  • završena srednja škola - vozač motornih vozila 

najmanje jedna godina radnog iskustva 

  • položen ispit/osposobljavanje za upravljanje strojevima

U službu ne mogu biti primljene osobe za koje postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona

Uz prijavu na oglas potrebno je priložiti

- životopis 

presliku osobne iskaznice ili domovnice 

- dokaz o stečenoj stručnoj spremi (presliku svjedodžbe

- presliku vozačke dozvole 

- dokaz o položenom ispitu / osposobljavanje za upravljanje strojevima 

elektronički zapis s HZMO 

https://burzarada.hzz.hr/RadnoMjesto_Ispis.aspx?WebSifra=153182386&ispis=true

1/2 

  1. 04. 2025. 08:32 

VOZAČ-VOZAČICA - STROJAR-STROJARICA - Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje 

- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje godinu dana (ugovor o radu, rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u elektroničkom zapisu/potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji 

- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne stariji od 6 mjeseci) 

- vlastoručno potpisanu izjavu da ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. naprijed navedenog Zakona. 

Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova dostavlja izabrani kandidat po obavijesti o izboru, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu

Ako kandidat ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo, dostaviti ispravu iz koje je razvidno to pravo, pri čemu se napominje da takvi kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima. 

Navedeni dokazi prilažu se u izvorniku ili preslici koja ne treba biti ovjerena, a prije izbora kandidat će predočiti izvornik. Urednom prijavom smatrat će se ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom oglasu. 

Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati

Prijave s potrebnom dokumentacijom o ispunjavanju uvjeta iz oglasa podnose se s naznakom, za prijam u službu na radno mjesto: Vozač strojar - ne otvaraj.

O rezultatima oglasa kandidati će biti pisano obaviješteni u zakonskom roku. 

Za kandidate prijavljene na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se natječu. Ako kandidat ne pristupi testiranju smatra se da je povukao prijavu na oglas. Mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata objavit će se na web-stranici Općine Čeminac i na oglasnoj ploči najmanje 5 (pet) dana prije održavanja provjere. Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava objavit će se na web-stranici Općine Čeminac www.ceminac.hr

Poslodavac 

Poslodavac: OPĆINA ČEMINAC 

Kontakt: pisana zamolba: Matije Gupca 1, 31325 Čeminac 

2/2 

https://burzarada.hzz.hr/RadnoMjesto_Ispis.aspx?WebSifra=153182386&ispis=true 

 

Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 1.
Izmjene i dopune Odluke o zaštiti socijalnog standarda korisnika zajamčene minimalne naknade,
umirovljenika, roditelja odgojitelja i ostalih mještana s područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“
Općine Čeminac broj: 2/2025) općinski načelnik Općine Čeminac dana 29. travnja 2025. godine, objavljuje

JAVNI POZIV

za ostvarivanje pomoći njegovateljima i skrbnicima

1. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za ostvarivanje pomoći njegovateljima i skrbnicima ostvaruju
njegovatelji i skrbnici koji posjeduju dokumentaciju nadležnih institucija u kojima im je priznato pravo
njegovatelja i skrbnika u trajanju minimalno godinu dana. Pravo na pomoć ostvaruju njegovatelji i skrbnici
koji imaju prijavljeno prebivalište i boravište na području Općine Čeminac minimalno godinu dana.
2. Pomoć mještanima koji udovoljavaju spomenute uvijete priznaje se pravo u mjesečnom iznosu od 100,00
eura.
3. Uz zahtjev za ostvarivanje pomoći roditeljima odgojiteljima prileže se sljedeće:
a) kopija Rješenja kojim se dokazuje status
b) kopija osobne iskaznice
c) potvrda o prebivalištu
d) potvrda banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa.
4. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminac –
www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1,
31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.
5. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste
kandidata za ostvarivanje pomoći Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za
podnošenje prijava.
6. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom
načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka
općinskog načelnika je konačna.
7. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:
7.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka
7.2. ukoliko izgubi status roditelja odgojitelja
8. Nepotpuni i nepravodobni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjevi koji ne ispunjavaju sve
opće i posebne uvjete.
9. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00
sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .


KLASA: 550-01/25-02/02
URBROJ: 2158-11-02-25-1
Čeminac, 29. travnja 2025. godine

OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar v.r.

REPUBLIKA HRVATSKA

OPĆINSKO IZBORNO POVJERENSTVO

OPĆINE ČEMINAC

 

 

 

O B A V I J E S T

 

o dežurstvu Općinskog izbornog povjerenstva Općine Čeminac

 

 

 

 

Vezano uz redoslijed izbornih radnji i tijek rokova za provedbu Lokalnih izbora 2025., odnosno uz organizaciju dežurstva radi zaprimanja prijedloga lista kandidata, Općinsko izborno povjerenstvo Općine Čeminac ovim putem želi obavijestiti sve izborne sudionike na području Općine Čeminac da će dežurstvo biti organizirano u prostorijama Općine Čeminac, Hrvatskih branitelja 4, Čeminac:

 

  • radnim danima od 7:00 do 15:00 sati

  • u dane 19., 20. i 21. travnja 2025., od 10:00 do 12:00 sati

  • u dane 26. i 27. travnja 2025., od 9:00 do 14:00 sati

  • 28. travnja 2025., od 7:00 do 20:00 sati

  • 29. travnja 2025, od 7:00 do 24:00 sati

 

Za vrijeme dežurstva izbornim sudionicima na području Općine Čeminac omogućiti će se ovjera očitovanja o prihvaćanju kandidatura i predaja prijedloga kandidacijskih lista

 

uz prethodnu najavu na telefon: 091/209 0008 Ljiljana Bajčinovci.

 

 

 

S poštovanjem,

Predsjednik OIP Općine Čeminac

Davor Vukušić v.r.

REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA:372-03/25-01/03

URBROJ:2158-11-02-25-1

U Čemincu,  01. travnja 2025. godine

 

Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23)  općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za zakup poslovnog prostora u naselju Grabovac

 

  1. OPĆE ODREDBE
  2. Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 270/3 u k.o. Grabovac označeno kao zgrada broj 49, Ulica Zagorska 49, površine 29m2 za obavljanje trgovačke djelatnosti.
  3. Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.

 

  1. UVJETI NATJEČAJA
  2. U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.
  3. Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 43,50 eura, a što iznosi godišnje 522,00 eura. 
  4. Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.
  5. Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.

Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU GRABOVAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.

Rok za dostavu ponuda je 16. travnja 2025. godine  u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.

Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.

  1. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i pravne osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.

Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:

  • Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci
  • Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu

                             -dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)

                             -izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije

                               od 6 mjeseci

                             -izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje

                             Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.

                             Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog

                             rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)

  • Za prave i fizičke osobe:
  • Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.
  • Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga
  • Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa

 

DOSTAVA PONUDA:

Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.

  1. Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora
  2. Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319
  3. Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup
  4. Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.
  5. Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.

 

 

 

 

 

OPĆINSIKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA: 551-01/25-01/07

URBROJ: 2158-11-02-25-2

Čeminac, 11. ožujka 2025. godine

 

Na temelju Odluke o isplati jednokratne novčane pomoći povodom „Uskrsa” umirovljenicima s područja Općine Čeminac (KLASA: 551-01/25-01/07, URBROJ: 2158-11-02-25-1 od 11. ožujka 2025. godine), načelnik Općine Čeminac 11. ožujka 2025. godine raspisuje

 

JAVNI POZIV

za podnošenje zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine

 

I.

Predmet Javnog poziva je podnošenje zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine.

 

II.

Pravo na jednokratnu pomoć ostvaruju umirovljenici s područja Općine Čeminac (korisnici tuzemne i inozemne mirovine), uz uvjet:

  • da imaju prijavljeno prebivalište i boravište na području Općine Čeminac minimalno godinu dana,

  • da nemaju dugovanja na adresi prebivališta na području Općine Čeminac.

 

Jednokratna pomoć isplaćuje se umirovljenicima s područja Općine Čeminac i to kako slijedi:

  • umirovljenici koji primaju mirovinu do iznosa 500,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 130,00 eura,

  • umirovljenici koji primaju mirovinu u iznosu od 500,01 eura do 800,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 80,00 eura,

  • umirovljenici koji primaju mirovinu u iznosu od 800,01 eura do 1000,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 50,00 eura.

 

Umirovljenicima koji ostvaruju pravo na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa, ista će biti isplaćena na njihove žiro/tekuće račune.

 

III.

Podnositelji zahtjeva za ostvarenje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine dužni su dostaviti sljedeće obrasce koji su objavljeni na web stranici Općine Čeminac www.ceminac.hr ili se mogu podići u prostorijama Općine Čeminac na adresi Hrvatskih branitelja 4, Čeminac:

  • ispunjeni Obrazac Zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć,

  • dokaz o prebivalištu (osobna iskaznica/uvjerenje o prebivalištu),

  • preslika odreska od mirovine ili obavijest/potvrda o mirovinskim primanjima izdana od strane banke (ne starija od 3 mjeseca).

 

Umirovljenici koji imaju račun koji je ovršen moraju otvoriti zaštićeni račun u FINI te istima najaviti isplatu jednokratne pomoći od Općine Čeminac kako ista ne bi bila ovršena, te potvrdu dostaviti zajedno s dokumentacijom navedenom u ovom Javnom pozivu.

 

IV.

Zahtjevi za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima 2025. godine mogu se predati u pisarnici Općine Čeminac (radnim danom od 07:00 do 15:00 sati) na adresi Hrvatskih branitelja 4, Čeminac ili putem pošte ili na e – mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

 

Javni poziv je otvoren od 11. ožujka 2025. godine do zaključno 11. travnja 2025. godine. Nepotpuni zahtjevi ili oni pristigli izvan roka neće se razmatrati.

 

Izrazi koji se koriste u ovom Javnom pozivu upotrjebljeni su neutralno i odnose se na osobe oba spola.

 

Ovaj Javni poziv i obrasci za prijavu objavit će se na službenim stranicama Općine Čeminac www.ceminac.hr i oglasnoj ploči Općine Čeminac.

 

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA:372-03/25-01/02

URBROJ:2158-11-02-25-1

U Čemincu, 13. veljače 2025. godine

 

Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za zakup poslovnog prostora u naselju Čeminac

 

  1. OPĆE ODREDBE

  1. Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 83/1 u k.o. Čeminac označeno kao zgrada broj 1, Ulica Matije Gupca 1, površine 65,83m2 za obavljanje frizerske djelatnosti.

  2. Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.

 

  1. UVJETI NATJEČAJA

  1. U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.

  2. Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 98,74 eura, a što iznosi godišnje 1.184,88 eura.

  3. Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor - Čeminac. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.

  4. Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.

Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU ČEMINAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.

Rok za dostavu ponuda je 28. veljače 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.

Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.

  1. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.

Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:

  • Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci

  • Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu

-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)

-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije

od 6 mjeseci

-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje

Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.

Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog

rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)

  • Za prave i fizičke osobe:

  • Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine

  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.

  • Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga

  • Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa

 

DOSTAVA PONUDA:

Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.

  1. Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora

  2. Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319

  3. Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup

  4. Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.

  5. Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.

 

 

 

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

KLASA:372-03/25-01/01

URBROJ:2158-11-02-25-1

U Čemincu, 13. veljače 2025. godine

 

Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje

 

JAVNI NATJEČAJ

za zakup poslovnog prostora u naselju Grabovac

 

  1. OPĆE ODREDBE

  1. Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 270/3 u k.o. Grabovac označeno kao zgrada, Ulica Zagorska 49, površine 67m2 za obavljanje proizvodne/trgovinske djelatnosti.

  2. Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.

 

  1. UVJETI NATJEČAJA

  1. U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.

  2. Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 100,50 eura, a što iznosi godišnje 1.206,00 eura.

  3. Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor - Grabovac. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.

  4. Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.

Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU GRABOVAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.

Rok za dostavu ponuda je 28. veljače 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.

Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.

  1. Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.

Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:

  • Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci

  • Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu

-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)

-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije

od 6 mjeseci

-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje

Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.

Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog

rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)

  • Za prave i fizičke osobe:

  • Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine

  • Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.

  • Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga

  • Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa

 

DOSTAVA PONUDA:

Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.

  1. Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora

  2. Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319

  3. Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup

  4. Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.

  5. Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.

 

 

 

 

 

OPĆINSKI NAČELNIK

Danijel Rešetar v.r.

 

 

 

  OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 


           

 


  (031) 304 - 327

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
PISMENA :

 pisarnica@ceminac.hr

 

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>


PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik