VOZAČ-VOZAČICA - STROJAR-STROJARICA - Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
VOZAČ/VOZAČICA - STROJAR/STROJARICA
Radno mjesto
Mjesto rada: ČEMINAC, OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika: 1
Vrsta zaposlenja: Na određeno; povećan opseg posla
Radno vrijeme: Puno radno vrijeme
Način rada: Smjena - prijepodne
Smještaj: Nema smještaja
Naknada za prijevoz: Djelomično
Natječaj vrijedi od: 29.4.2025.
Natječaj vrijedi do: 7.5.2025.
Posloprimac
Razina obrazovanja:
Vozački ispit: Kategorija B
Radno iskustvo: 1 godinu
Ostale informacije: Opis poslova:
obavlja poslove utovara i istovara različitih materijala i tereta, iskope, ravnanje tla, ostale srodne poslove vezane uz uređenje nerazvrstanih cesta, poljskih puteva i zemljišta
Riječi i pojmovi u ovom oglasu, koji imaju rodno značenje, odnose se jednako na muški i ženski rod, neovisno u kom rodu su navedeni. Kandidati moraju ispunjavati uvjete za prijam u službu kako slijedi:
Opći uvjeti za prijem u službu:
- punoljetnost
- hrvatsko državljanstvo
- zdravstvena sposobnost za obavljanje poslova radnog mjesta.
Osim općih uvjeta koji su propisani člankom 12. Zakona, kandidat mora ispunjavati i sljedeće posebne uvjete:
najmanje jedna godina radnog iskustva
U službu ne mogu biti primljene osobe za koje postoje zapreke iz članka 15. i 16. Zakona.
Uz prijavu na oglas potrebno je priložiti:
- životopis
presliku osobne iskaznice ili domovnice
- dokaz o stečenoj stručnoj spremi (presliku svjedodžbe)
- presliku vozačke dozvole
- dokaz o položenom ispitu / osposobljavanje za upravljanje strojevima
elektronički zapis s HZMO
https://burzarada.hzz.hr/RadnoMjesto_Ispis.aspx?WebSifra=153182386&ispis=true
1/2
VOZAČ-VOZAČICA - STROJAR-STROJARICA - Burza rada, Hrvatski zavod za zapošljavanje
- dokaz o radnom iskustvu na odgovarajućim poslovima u trajanju od najmanje godinu dana (ugovor o radu, rješenje o rasporedu ili potvrda poslodavca), koji sadrži vrstu poslova i vremenska razdoblja u kojem je kandidat obavljao navedene poslove, a koje je radno iskustvo evidentirano u elektroničkom zapisu/potvrdi o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskoga zavoda za mirovinsko osiguranje, traženoj u prethodnoj alineji
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak (ne stariji od 6 mjeseci)
- vlastoručno potpisanu izjavu da ne postoje zapreke iz članka 15. i 16. naprijed navedenog Zakona.
Uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti za obavljanje poslova dostavlja izabrani kandidat po obavijesti o izboru, a prije donošenja rješenja o prijmu u službu.
Ako kandidat ostvaruje pravo na prednost pri zapošljavanju prema posebnom zakonu, dužan je u prijavi na oglas pozvati se na to pravo, dostaviti ispravu iz koje je razvidno to pravo, pri čemu se napominje da takvi kandidati imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Navedeni dokazi prilažu se u izvorniku ili preslici koja ne treba biti ovjerena, a prije izbora kandidat će predočiti izvornik. Urednom prijavom smatrat će se ona prijava koja sadrži sve podatke i priloge navedene u ovom oglasu.
Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati.
Prijave s potrebnom dokumentacijom o ispunjavanju uvjeta iz oglasa podnose se s naznakom, za prijam u službu na radno mjesto: Vozač strojar - ne otvaraj."
O rezultatima oglasa kandidati će biti pisano obaviješteni u zakonskom roku.
Za kandidate prijavljene na oglas koji ispunjavaju formalne uvjete provest će se testiranje radi provjere znanja i sposobnosti bitnih za obavljanje poslova radnog mjesta za koje se natječu. Ako kandidat ne pristupi testiranju smatra se da je povukao prijavu na oglas. Mjesto i vrijeme održavanja prethodne provjere znanja i sposobnosti kandidata objavit će se na web-stranici Općine Čeminac i na oglasnoj ploči najmanje 5 (pet) dana prije održavanja provjere. Opis poslova i podaci o plaći radnog mjesta koje se popunjava objavit će se na web-stranici Općine Čeminac www.ceminac.hr
Poslodavac
Poslodavac: OPĆINA ČEMINAC
Kontakt: pisana zamolba: Matije Gupca 1, 31325 Čeminac
2/2
https://burzarada.hzz.hr/RadnoMjesto_Ispis.aspx?WebSifra=153182386&ispis=true
Na temelju članka 40. Statuta Općine Čeminac („Službeni glasnik“ Općine Čeminac broj: 9/23) i članka 1.
Izmjene i dopune Odluke o zaštiti socijalnog standarda korisnika zajamčene minimalne naknade,
umirovljenika, roditelja odgojitelja i ostalih mještana s područja Općine Čeminac („Službeni glasnik“
Općine Čeminac broj: 2/2025) općinski načelnik Općine Čeminac dana 29. travnja 2025. godine, objavljuje
JAVNI POZIV
za ostvarivanje pomoći njegovateljima i skrbnicima
1. Pravo sudjelovanja na javnom pozivu za ostvarivanje pomoći njegovateljima i skrbnicima ostvaruju
njegovatelji i skrbnici koji posjeduju dokumentaciju nadležnih institucija u kojima im je priznato pravo
njegovatelja i skrbnika u trajanju minimalno godinu dana. Pravo na pomoć ostvaruju njegovatelji i skrbnici
koji imaju prijavljeno prebivalište i boravište na području Općine Čeminac minimalno godinu dana.
2. Pomoć mještanima koji udovoljavaju spomenute uvijete priznaje se pravo u mjesečnom iznosu od 100,00
eura.
3. Uz zahtjev za ostvarivanje pomoći roditeljima odgojiteljima prileže se sljedeće:
a) kopija Rješenja kojim se dokazuje status
b) kopija osobne iskaznice
c) potvrda o prebivalištu
d) potvrda banke o IBAN računu, odnosno vlastoručno potpisanu izjavu o broju IBAN računa.
4. Rok za podnošenje zahtjeva je 15 dana od dana objave poziva na web stranici Općine Čeminac –
www.ceminac.hr . Zahtjevi s prilozima dostavljaju se na adresu: Općina Čeminac, Matije Gupca 1,
31325 Čeminac, neposredno ili putem pošte.
5. Općinski načelnik imenuje tročlano Povjerenstvo za zaprimanje i pregled zahtjeva. Prijedlog liste
kandidata za ostvarivanje pomoći Povjerenstvo je dužno objaviti u roku od 30 dana od isteka roka za
podnošenje prijava.
6. Nezadovoljni kandidat može u roku od 8 dana od dana objave liste podnijeti prigovor općinskom
načelniku, koji je dužan odlučiti o prigovoru u roku od 15 dana od dana isteka roka za prigovor. Odluka
općinskog načelnika je konačna.
7. Korisnik financiranja gubi pravo na financiranje u sljedećim slučajevima:
7.1. ako se utvrdi da je pravo na financiranje ostvario na temelju neistinitih podataka
7.2. ukoliko izgubi status roditelja odgojitelja
8. Nepotpuni i nepravodobni zahtjevi neće se uzeti u razmatranje, kao ni zahtjevi koji ne ispunjavaju sve
opće i posebne uvjete.
9. Dodatne informacije mogu se dobiti u Jedinstvenom upravnom odjelu radnim danom od 8,00 do 15,00
sati, ili na telefon 031/304-327, te adresu elektroničke pošte: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. .
KLASA: 550-01/25-02/02
URBROJ: 2158-11-02-25-1
Čeminac, 29. travnja 2025. godine
OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar v.r.
Odluka o visini naknade predsjednicima,potpredsjednicima i članovima izbornih povjerenstava za provedbu lokalnih izbora
https://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2025_04_69_885.html
Odluka o visini naknade troškova izborne promidžbe za izbor članova predstavničkih tijelajedinice lokalne i područne(Regionalne) samouprave
https://narodne-novine.nn.hr/
Upute i obrasci vezano za izbore
https://www.izbori.hr/site/
REPUBLIKA HRVATSKA
OPĆINSKO IZBORNO POVJERENSTVO
OPĆINE ČEMINAC
O B A V I J E S T
o dežurstvu Općinskog izbornog povjerenstva Općine Čeminac
Vezano uz redoslijed izbornih radnji i tijek rokova za provedbu Lokalnih izbora 2025., odnosno uz organizaciju dežurstva radi zaprimanja prijedloga lista kandidata, Općinsko izborno povjerenstvo Općine Čeminac ovim putem želi obavijestiti sve izborne sudionike na području Općine Čeminac da će dežurstvo biti organizirano u prostorijama Općine Čeminac, Hrvatskih branitelja 4, Čeminac:
radnim danima od 7:00 do 15:00 sati
u dane 19., 20. i 21. travnja 2025., od 10:00 do 12:00 sati
u dane 26. i 27. travnja 2025., od 9:00 do 14:00 sati
28. travnja 2025., od 7:00 do 20:00 sati
29. travnja 2025, od 7:00 do 24:00 sati
Za vrijeme dežurstva izbornim sudionicima na području Općine Čeminac omogućiti će se ovjera očitovanja o prihvaćanju kandidatura i predaja prijedloga kandidacijskih lista
uz prethodnu najavu na telefon: 091/209 0008 Ljiljana Bajčinovci.
S poštovanjem,
Predsjednik OIP Općine Čeminac
Davor Vukušić v.r.
REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ČEMINAC
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA:372-03/25-01/03
URBROJ:2158-11-02-25-1
U Čemincu, 01. travnja 2025. godine
Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora u naselju Grabovac
Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU GRABOVAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.
Rok za dostavu ponuda je 16. travnja 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.
Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.
Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:
-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)
-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije
od 6 mjeseci
-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje
Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.
Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog
rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)
DOSTAVA PONUDA:
Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.
OPĆINSIKI NAČELNIK
Danijel Rešetar v.r.
REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ČEMINAC
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA: 551-01/25-01/07
URBROJ: 2158-11-02-25-2
Čeminac, 11. ožujka 2025. godine
Na temelju Odluke o isplati jednokratne novčane pomoći povodom „Uskrsa” umirovljenicima s područja Općine Čeminac (KLASA: 551-01/25-01/07, URBROJ: 2158-11-02-25-1 od 11. ožujka 2025. godine), načelnik Općine Čeminac 11. ožujka 2025. godine raspisuje
JAVNI POZIV
za podnošenje zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine
I.
Predmet Javnog poziva je podnošenje zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine.
II.
Pravo na jednokratnu pomoć ostvaruju umirovljenici s područja Općine Čeminac (korisnici tuzemne i inozemne mirovine), uz uvjet:
da imaju prijavljeno prebivalište i boravište na području Općine Čeminac minimalno godinu dana,
da nemaju dugovanja na adresi prebivališta na području Općine Čeminac.
Jednokratna pomoć isplaćuje se umirovljenicima s područja Općine Čeminac i to kako slijedi:
umirovljenici koji primaju mirovinu do iznosa 500,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 130,00 eura,
umirovljenici koji primaju mirovinu u iznosu od 500,01 eura do 800,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 80,00 eura,
umirovljenici koji primaju mirovinu u iznosu od 800,01 eura do 1000,00 eura ostvaruju novčanu pomoć u iznosu od 50,00 eura.
Umirovljenicima koji ostvaruju pravo na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa, ista će biti isplaćena na njihove žiro/tekuće račune.
III.
Podnositelji zahtjeva za ostvarenje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima s područja Općine Čeminac 2025. godine dužni su dostaviti sljedeće obrasce koji su objavljeni na web stranici Općine Čeminac www.ceminac.hr ili se mogu podići u prostorijama Općine Čeminac na adresi Hrvatskih branitelja 4, Čeminac:
ispunjeni Obrazac Zahtjeva za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć,
dokaz o prebivalištu (osobna iskaznica/uvjerenje o prebivalištu),
preslika odreska od mirovine ili obavijest/potvrda o mirovinskim primanjima izdana od strane banke (ne starija od 3 mjeseca).
Umirovljenici koji imaju račun koji je ovršen moraju otvoriti zaštićeni račun u FINI te istima najaviti isplatu jednokratne pomoći od Općine Čeminac kako ista ne bi bila ovršena, te potvrdu dostaviti zajedno s dokumentacijom navedenom u ovom Javnom pozivu.
IV.
Zahtjevi za ostvarivanje prava na jednokratnu pomoć povodom Uskrsa umirovljenicima 2025. godine mogu se predati u pisarnici Općine Čeminac (radnim danom od 07:00 do 15:00 sati) na adresi Hrvatskih branitelja 4, Čeminac ili putem pošte ili na e – mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..
Javni poziv je otvoren od 11. ožujka 2025. godine do zaključno 11. travnja 2025. godine. Nepotpuni zahtjevi ili oni pristigli izvan roka neće se razmatrati.
Izrazi koji se koriste u ovom Javnom pozivu upotrjebljeni su neutralno i odnose se na osobe oba spola.
Ovaj Javni poziv i obrasci za prijavu objavit će se na službenim stranicama Općine Čeminac www.ceminac.hr i oglasnoj ploči Općine Čeminac.
OPĆINSKI NAČELNIK
REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ČEMINAC
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA:372-03/25-01/02
URBROJ:2158-11-02-25-1
U Čemincu, 13. veljače 2025. godine
Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora u naselju Čeminac
OPĆE ODREDBE
Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 83/1 u k.o. Čeminac označeno kao zgrada broj 1, Ulica Matije Gupca 1, površine 65,83m2 za obavljanje frizerske djelatnosti.
Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.
UVJETI NATJEČAJA
U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.
Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 98,74 eura, a što iznosi godišnje 1.184,88 eura.
Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor - Čeminac. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.
Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.
Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU ČEMINAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.
Rok za dostavu ponuda je 28. veljače 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.
Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.
Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:
Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci
Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu
-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)
-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije
od 6 mjeseci
-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje
Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.
Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog
rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)
Za prave i fizičke osobe:
Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.
Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga
Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa
DOSTAVA PONUDA:
Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.
Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora
Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319
Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup
Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.
Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.
OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar v.r.
REPUBLIKA HRVATSKA
OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
OPĆINA ČEMINAC
OPĆINSKI NAČELNIK
KLASA:372-03/25-01/01
URBROJ:2158-11-02-25-1
U Čemincu, 13. veljače 2025. godine
Na temelju članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11, 64/15 i 112/18) i članka 10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac KLASA: 327-01/23-01/0001, URBROJ: 2158-11-01-23-1 („Službeni glasnik Općine Čeminac“, broj 9/23) općinski načelnik Općine Čeminac raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za zakup poslovnog prostora u naselju Grabovac
OPĆE ODREDBE
Raspisuje se javni natječaj za zakup poslovnog prostora u vlasništvu Općine Čeminac na k.č.br. 270/3 u k.o. Grabovac označeno kao zgrada, Ulica Zagorska 49, površine 67m2 za obavljanje proizvodne/trgovinske djelatnosti.
Poslovni prostor se daje u zakup na razdoblje od 5 godina.
UVJETI NATJEČAJA
U zakup se daje poslovni prostor koji je priveden namjeni.
Početni iznos mjesečne zakupnine iznosi 100,50 eura, a što iznosi godišnje 1.206,00 eura.
Natjecatelji su dužni uz prijavu na natječaj uplatiti jamčevinu u visini od 10% iznosa godišnje zakupnine uplatom na žiro-račun: Proračun Općine Čeminac HR5923400091806400000 s pozivom na broj:7706-OIB svrha uplate: Polog za poslovni prostor - Grabovac. Jamčevine koje su položili sudionici natječaja čije ponude nisu prihvaćene, bit će im vraćene po završetku natječaja, najkasnije 15 dana od donošenja odluke o najpovoljnijoj ponudi. Položena jamčevina sudionika natječaja čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.
Rok za podnošenje pismenih ponuda predanih putem pošte ili osobno u pisarnici Općine je 15 dana od dana objave natječaja.
Ponude se predaju u pismenom obliku u zatvorenoj omotnici s naznakom „NE OTVARATI, ZA NATJEČAJ – ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U NASELJU GRABOVAC“, na adresu Matije Gupca 1, 31325 Čeminac.
Rok za dostavu ponuda je 28. veljače 2025. godine u 12:00 sati. Otvaranje ponuda će se obaviti u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za otvaranje ponuda u prostorijama Općine Čeminac.
Obavijest o izboru najpovoljnije ponude dostaviti će se svim Natjecateljima u roku od 8 (osam) dana od dana donošenja odluke.
Pravo sudjelovanja na natječaju imaju fizičke osobe i prave osobe koje ispunjavaju posebnim propisima utvrđene uvjete za obavljanje djelatnosti za koje je namijenjen poslovni prostor koji se daje u zakup, pod uvjetom da uplate natječajem određen iznos jamčevine.
Pored naziva natjecatelja i iznosa ponuđene zakupnine, ponuda treba sadržavati:
Za pravne osobe – izvornik ili ovjerenu presliku Rješenja o upisu u sudskih registar ne stariji od 6 mjeseci
Za fizičke osobe – dokaz o hrvatskom državljanstvu
-dokaz o prebivalištu (uvjerenje ili osobna iskaznica)
-izvornik ili preslika izvatka iz obrtnog registra ne starije
od 6 mjeseci
-izvornici ili ovjerene preslike isprava kojima se dokazuje
Prednost u natjecanju sukladno članku 58. stavku 1.
Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog
rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje)
Za prave i fizičke osobe:
Dokaz o izvršenoj uplati jamčevine
Potvrda Porezne uprave o stanju duga, po osnovi javnih davanja, iz kojih je vidljivo da je Natjecatelj izvršio sve dospjele porezne obveze i doprinose, koja ne smije biti starija od 30 (trideset) dana od dana objave natječaja.
Potvrdu Općine Čeminac o stanju duga
Broj žiro računa ili tekućeg računa radi povrata garantnog pologa
DOSTAVA PONUDA:
Natjecatelji koji ostvaruju prednost sukladno članku 58. stavak 1. Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihove obitelji („NN“ br. 174/04 i dalje) koji obavljaju obrtničku i samostalnu profesionalnu djelatnost imaju pravo zaključenja ugovora pod uvjetima najpovoljnije ponude iz natječaja.
Datum početka obavljanja djelatnosti u prostoru biti će datum potpisa Ugovora o zakupu poslovnog prostora
Poslovni prostor se može razgledati uz prethodni dogovor na broj telefona 031/304-319
Natjecatelji moraju priložiti Izjavu da prihvaćaju opće uvjete zakupa propisane Odlukom o zakupu i kupoprodaji poslovnih prostora Općine Čeminac te da su upoznati sa stanjem i opremljenošću prostora koji se daje u zakup
Neće se razmatrati nepotpune ponude, ponude koje su prispjele po isteku roka za dostavu ponuda i ponude ponuđača koji po bilo kojoj osnovi na dan zaključenja Natječaja imaju dospjelih, a nepodmirenih dugovanja prema Općini Čeminac.
Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuđača.
OPĆINSKI NAČELNIK
Danijel Rešetar v.r.
OPĆINSKA TIJELA
SLUŽBENI GLASNIK
Službeni glasnik Općine Čeminac
Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću
Zaželi – Program zapošljavanja žena
ZAKONSKI OKVIRI DJELOVANJA JLPRS
PRISTUP INFORMACIJAMA
Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama
ZAPOŠLJAVANJE
IMOVINA U VLASNIŠTVU OPĆINE ČEMINAC
FINANCIJE
Upute o načinu komunikacije između Općine Čeminac i proračunskih korisnika
Izjave o fiskalnoj odgovornosti
Udjeli Općine Čeminac u trgovačkim društvima
Izvješća o izvršenju proračuna
JAVNA NABAVA
Prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Izjave ovlaštenih osoba o nepostojanju/postojanju sukoba interesa
OPĆI AKTI
Strategija razvoja općine Čeminac
SJEDNICE OPĆINSKOG VIJEĆA
SOCIJALNA SKRB
Odluka o socijalnoj skrbi na području Općine Čeminac
KOMUNALNO REDARSTVO
Prijava komunalnom redaru (prijava nepropisno odloženog otpada i sl.)
PRISTUPAČNOST
Za čitanje teksta web stranice naglas na Hrvatskom jeziku koristite Microsoft Edge preglednik