REPUBLIKA HRVATSKA

OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA

OPĆINA ČEMINAC

OPĆINSKI NAČELNIK

 

  

-SVIM DOBAVLJAČIMA-

 

   

Poštovani,

 

 

Zakonom o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (Narodne novine, br. 94/2018), u zakonske okvire Republike Hrvatske prenose se odredbe Direktive EU/2014/55 Europskog parlamenta i Vijeća od 16. travnja 2014., kojom je uređeno elektroničko izdavanje računa u javnoj nabavi.

Zakonom se uvodi obveza zaprimanja e-računa u postupcima javne nabave od 1. prosinca 2018., te obveza izdavanja e-računa u postupcima javne nabave od 1. srpnja 2019. godine.

Ova obveza primjenjuje se na sve ugovore za nabavu robe, radova i usluga koje sklapaju naručitelji u smislu Zakona o javnoj nabavi, uključujući i jednostavnu nabavu (nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna, odnosno nabava radova do 500.000,00 kuna).

Sukladno navedenom, obavještavamo sve dobavljače koji Općini Čeminac isporučuju robu, radove i/ili usluge, da za sve svoje isporuke počevši od 1. srpnja 2019. moraju izdavati isključivo elektroničke račune, u skladu s EU normom,  s obzirom da je nakon ovog datuma Općina Čeminac kao javni naručitelj obvezna račune zaprimati i plaćati isključivo u elektroničkom obliku (e-račun).

Svi računi koji nakon 1. srpnja 2019. godine pristignu u papirnom obliku ili putem maila u pdf formatu neće moći biti zaprimljeni i plaćeni, već će biti vraćeni kao neispravni.

Službena e-mail adresa za zaprimanje e-računa je: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

 

S poštovanjem,

 

Načelnik

Dr. Zlatko Pinjuh, spec. hitne medicine

 

 


 OPĆINA ČEMINAC

Ulica Matije Gupca 1
31325 Čeminac 



NAČELNIK OPĆINE

Dr.ZLATKO PINJUH spec. hitne medicine


ZAMJENICA OPĆINSKOG NAČELNIKA

ANUŠA REŠETAR dipl. oec


   (031) 756 - 543

opcina@ceminac.hr

RADNO VRIJEME OPĆINSKE UPRAVE:
PONEDJELJAK - PETAK. 07:00 - 15:00  

 

E-MAIL ADRESA ZA ZAPRIMANJE
E-RAČUNA:

 eracun@ceminac.hr

KARTA OPĆINE ČEMINAC

Prikaz veće karte >>